0

افتتاح نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در آستارا

افتتاح نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در آستارا
بازدید 7

محمدرضا شهاب زاده در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه پاییزه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه جهت دسترسی آسان خانواده‌ها به لوازم التحریر و ملزومات مدرسه برگزار شده است و تا ۳ مهر ادامه خواهد داشت.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۶۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مصوب کارشناسی ارائه خواهند کرد، افزود: قاطبه ملزومات و اجناس ارائه شده در نمایشگاه از تولیدات داخلی با کیفیت و با قیمت مناسب هستند و برای حمایت از تولید داخلی، از ورود کالاهای برند خارجی جلوگیری می‌شود.

وی با آرزوی سال تحصیلی توفیق آمیز برای دانش آموزان عزیز، تصریح کرد: نمایشگاه پاییزه با هدف تأمین نیازهای دانش آموزان و خانواده‌ها در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس برگزار شده و برپایی آن فرصت مناسبی برای خرید کالاهای ضروری با تخفیف‌های ویژه است.

گفتنی است، شهروندان آستارایی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه واقع در سالن ولایت مجموعه ورزشی وحدت مراجعه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *