0

گلایه مدیر رسانه‌ای خیبر از محرومیت هواداران/عدالت را رعایت کنید!

گلایه مدیر رسانه‌ای خیبر از محرومیت هواداران/عدالت را رعایت کنید!
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، میثم رحمانی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی خیبر خرم آباد و تراکتور تبریز اظهار داشت: امروز متوجه شدیم بازی تیم استقلال اهواز که همه شاهد بودند چه اتفاقی افتاد با حضور ۵۰ درصدی تماشاگران برگزار می‌شود و کمیته انضباطی حکم به حضور حداقل ۵۰ درصد هواداران تیم استقلال داده است.

وی ادامه داد: ولی هواداران خیبر به صورت کامل از حضور در بازی فردا محروم هستند، خواهش ما از کمیته انضباطی این است که حداقل در این گونه موارد که تماشاگران از حضور استادیوم‌ها محروم می‌شوند مساوات و عدالت را رعایت کنند.

رحمانی یادآور شد: کاش حکم بازی فردای ما هم با حضور ۵۰ درصدی بود و خیبر می‌توانست از یار دوازدهم خود استفاده کند.

مدیر رسانه‌ای تیم خیبر خرم‌آباد افزود: خواهش باشگاه خیبر این است حداقل در این گونه مسائل مختلف دیده شود، با توجه به اینکه حکم هم مربوط به فصل گذشته بوده است و محرومیت از فصل قبل دارد اعمال می‌شود کاش می‌شد همه جوانب در نظر گرفته شود تا در چنین مسابقه مهمی خیبر از یار دوازدهم خودش محروم نشود.

محرومیت کامل هواداران اجحاف در حق باشگاه خیبر است

وی در پاسخ به سوالی در مورد علت این سخت‌گیری فدراسیون فوتبال گفت: واقعیت برای خود ما هم سوال است و باشگاه این موضوع را پیگیری کرده است. این حکم از فصل گذشته بوده ولی با کوچک‌ترین اتفاقی محرومیت تعلیقی ما اعمال شده است.

رحمانی توضیح داد: بازی استقلال خوزستان و چادرملو- با آن اتفاقاتی که در بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان دیدیم و شرایط بسیار بدی حاکم شد- با حضور نیمی از هواداران برگزار می‌شود و ۵۰ درصد هواداران استقلال خوزستان می‌توانند در دو مسابقه آینده حضور داشته باشند ولی متأسفانه حکم را برای خیبر به طور کامل اجرا می‌کنند و این اجحاف در حق باشگاه خیبر است، به خصوص که این تیم امسال وارد لیگ برتر شده است و می‌شد به لحاظ فرهنگی به تیم و مجموعه هواداری کمک کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم خیبر خرم‌آباد بیان کرد: خواهش من این است وقتی که در مورد سایر تیم‌های لیگ برتری این اتفاق می‌افتد و آن‌ها می‌توانند از ظرفیت ۵۰ درصدی استفاده کنند، این مسئله هم برای ما در نظر گرفته شود یا یک توضیحی داده می‌شد که چرا این اتفاق افتاده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *