0

امروز قلب ایران به سمت تعلیم و تربیت است

امروز قلب ایران به سمت تعلیم و تربیت است
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر مؤمنی صبح یکشنبه در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه راهنمایی ابرار سنندج ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی اکرم، و تبریک بازگشایی مدارس اظهار کرد: کردستان سرزمین ایثارگری و دلاور مردی مردان بزرگ است.

وی بیان کرد: شهیدان سرفراز با رشادت مردی خود امنیت را به ارمغان آوردند.

وزیر کشور گفت: آغاز بازگشایی مدارس را تبریک می‌گویم و خرسندم از اینکه امروز در خطه کردستان همراه با مردم بافرهنگ این دیار کهن و سرافراز همنشینم.

وی بیان کرد: روز اول مهر روز عطف در تقویم ایران است و شور فراگیری علم و دانش همه دست در دست هم داده تا آغاز سال تحصیلی تبدیل به بهترین روز برای دانش اموزان و اولیا و مربیان شود.

وزیر کشور عنوان کرد: امروز قلب ایران به سمت جهت گیری و تعلیم است و ۱۵ میلیون دانش آموز، معلم و فرهنگی و اولیای دانش آموزان همه برای پیشرفت هدفمند در تلاشند.

مؤمنی بیان کرد: قبل از آمدن به اینجا از گلزار شهدا بازدید داشتم و مزار شهید دانش آموز من را متأثر کرد که وقتی دانش آموزان برای تعلیم و تربیت در تلاشند و شهیدان دانش آموز نقش برجسته‌ای در تمرکز تعلیم و تربیت و فراگیری دانش ایثار داشتند و برای یکپارچگی و حفظ و حراست از آرمان‌ها ایستادند.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش کشور را مرهون رشادت شهدا هستیم و بانوانی که مسولیت‌های زیادی در کشور دارند و ما در نظام اسلامی برای بانوان احترام ویژه‌ای قائلیم چرا که بانوان با کرامت هستند و هیچ مسیری روی آنها بسته نیست.

هیچ عرصه‌ای برای فعالیت بانوان در کشور بسته نیست

وی گفت: امروز در کابینه دولت چهار بانو حضور دارند و هیچ عرصه‌ای فعالیتی در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بر روی زنان بسته نیست.

مؤمنی عنوان کرد: در عرصه علم و دانش زنان حضور گسترده‌ای دارند و امروز بانوان نقش مهمی در اداره جامعه دارند و مشارکت آنها فعال و سرآمد است.

وی اضافه کرد: امروز به حضور بانوان می‌بالیم و مدرسه مقدمه تحصیل مناسب است که امیدواریم زنان و دختران ما در این عرصه بدرخشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *