0

بکارگیری نسل جدید دوربین‌های ترافیکی در تهران

بکارگیری نسل جدید دوربین‌های ترافیکی در تهران
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حمید برادران در جلسه امروز صبح ستاد استقبال از مهر اظهاررداشت: در حال حاضر از مجموع ۱۵۰۰ دوربین حدود ۵ درصد خرابی داریم‬ کهبرای پایش مراسم جاماندگان اربعین حدود ۴۰۰ دوربین مستقر شد که هم اکنون در خدمت شهر هستند.

وی افزود: برای اورهال دوربین‌های موجود قراردادی منعقد شد و به زودی نسل جدید دوربین‌ها که رصد و کنترل خودروهای حمل بار است و نوع تردد و… را شناسایی می‌کند، بارگذاری می‌شوند. تا کنون به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است و در مورد ۶۰۰ سامانه ثبت سرعت نیز مناقصه گذاشته شد تا سرعت متوسط بزرگراهی کنترل شود و در حال رایزنی با شرکت همراه اول هستیم تا الگوریتم مبدأ و مقصد را داشته باشیم تا دیگر از سامانه‌های خارجی ثبت اطلاعاتی نداشته باشیم.

برادران گفت: به روز رسانی سامانه زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها را با کمک گروه‌های دانشگاهی انجام دادیم و با همکاری مجموعه‌های مختلف سامانه دسترسی خودروهای امدادی را داریم که در صورت وقوع حادثه در صورت انسداد معابر به آنها کمک می‌شود.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از ۶۰۰ خودروی امدادی، ۲۰ خودروی امدادی در تونل‌های شهری مستقر هستند، گفت: دو تونل رسالت و توحید که دچار اختلال شده بودند تمام تجهیزات به مدار برگشت و طرح به روز رسانی برای جایگزینی صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بررسی ترافیک نشان داد که امروز نسبت به شهریور ماه ۲۴ درصد رشد ترافیک داشتیم همچنین ترافیک نسبت به روز مشابه در مهرماه سال گذشته ۱۴ درصد و ترافیک کل شبکه معابر حدود ۱۳ درصد رشد ترافیک داشتیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *