0

تمدید مهلت تاییدیه قیمت گذاری و توزیع کالا برای رفع تعهد ارزی

تمدید مهلت تاییدیه قیمت گذاری و توزیع کالا برای رفع تعهد ارزی
بازدید 9

به گزارش آیمد 90 سید آصف مهدوی اظهار داشت: با پیگیری‌های سازمان غذا و دارو و مساعدت بانک مرکزی، بخشنامه‌ای که پیشتر مهلت ارائه تاییدیه قیمت گذاری و توزیع کالا به نرخ مصوب را تا پایان شهریور ماه اعلام کرده بود تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت‌های مشمول می‌بایست ضوابط قیمت‌گذاری سازمان غذا و دارو را رعایت نمایند تاکید کرد: در غیر این صورت پس از پایان مهلت مقرر و اعلام شیوه نامه جدید بانک برای ارائه تاییدیه قیمت گذاری و توزیع بر اساس نرخ مصوب، امکان دریافت تاییدیه برایشان میسر نخواهد بود و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

مهدوی ادامه داد: سازمان غذا و دارو پیگیری‌های مستمری برای تسهیل این موضوع از بانک مرکزی انجام داده است تا روند تأمین فرآورده‌های سلامت محور خصوصاً دارو و ملزومات مصرفی پزشکی تسریع شود.

وی بیان کرد: تأمین کنندگان دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و شیر خشک اطفال و غذای ویژه می‌توانند با مراجعه به وب سایت بانک مرکزی آخرین بخشنامه‌های این حوزه را مشاهده کنند.

مسئول هماهنگی امور رونق تولید و تسهیل کسب و کار سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد: طبق بخشنامه‌های بانک مرکزی تمامی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی که به قیمت مصوب به فروش رفته و توزیع شده باشند مشروط به دریافت تاییدیه از سازمان غذا و دارو از پرداخت هرگونه جریمه ناشی از تأخیر در ارائه اسناد حمل و تأخیر در واردات کالا معاف هستند./ لینک منبع خبر

برچسب ها

سازمان غذاودارو قیمتگذاری دستوری

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *