0

برگزیدگان جوایز علمی مجمع خیران نخبه پرور فارس معرفی شدند

برگزیدگان جوایز علمی مجمع خیران نخبه پرور فارس معرفی شدند
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب شریف گفت: دکتر فاطمه سلمانی‌نژاد، برگزیده پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت‌اله ایزدپناه در زمینه بیماری‌شناسی گیاهی شد و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت اله ایزد پناه از اساتید دانشگاه شیراز در زمینه بیماری شناسی گیاهی، برگزیده این دوره مشخص گردید.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس خاطرنشان کرد: دکتر فاطمه سلمانی نژاد فارغ‌التحصیل دانشگاه شیراز برگزیده پنجمین دوره این جایزه شد که با هماهنگی با انجمن گیاه پزشکی کشور و همزمان با اجرای مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنگره ملی گیاه پزشکی از وی تقدیر به‌عمل آمد.

معرفی برگزیدگان پنجمین جایزه علمی پروفسور علی نقی مصلح‌شیرازی

حبیب شریف گفت: برگزیدگان پنجمین جایزه علمی پروفسور علی نقی مصلح‌شیرازی در زمینه کارآفرینی مشخص شدند.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور مصلح شیرازی (از اساتید دانشگاه شیراز) در زمینه ایده‌های نوآورانه و اجرا شده در طراحی کسب و کار و کارآفرینی پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای جایزه علمی پروفسور علی نقی مصلح شیرازی بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به مدارک ارسال شده و بررسی اسناد، این جایزه به‌صورت مشترک بین آقایان دکتر محمدمهدی ظرافت عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز و مجید شکری دودجی فارغ‌التحصیل این دانشگاه که موفق به ایجاد یک شرکت در محل پارک علمی و فناوری فارس شده بودند، اختصاص یافت و در یک مراسم با شکوه از این عزیزان تقدیر به عمل خواهد آمد.

معرفی برگزیده پنجمین جایزه علمی پروفسور رضا ملک‌زاده

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس گفت: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور رضا ملک‌زاده در زمینه بیماری‌های گوارشی و کبد، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای این جایزه بررسی شد. با توجه به مدارک ارسال شده، دکتر مهدی ملک‌پور، دکتری عمومی و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان برگزیده این دوره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مجمع خیران نخبه پرور فارس از همه مسئولین تقاضا مند است در راستای ترویج فرهنگ نخبه پروری که هدف اصلی این مجمع می‌باشد، دست‌اندرکاران را حمایت نمایند.

شریف گفت: امیدواریم با تداوم برگزاری این مسابقات بتوان ضمن پاسداشت و تکریم از نخبگان، دانشمندان و بزرگان، انگیزه لازم در بین جوانان این کشور در ایجاد یک رقابت سالم علمی را فراهم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *