0

مزار شهید گمنام شهر سده خواف غبارروبی و عطرافشانی شد

مزار شهید گمنام شهر سده خواف غبارروبی و عطرافشانی شد
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسؤولان شهرستانی و جمعی از بسیجیان به هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، بر سر مزار شهید گمنام شهر سده ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید ادای احترام کردند.

در برابر خون شهدا مسؤول هستیم

سرهنگ پاسدار امین سمعیان، فرمانده ناحیه بسیج شهرستان خواف در مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام در شهر سده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: ما همه در برابر خون شهدا مسؤول هستیم و باید هدفی که آنها برایش جنگیدند را به درستی انجام و پیاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف اظهار کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچک‌ترین وظایف ماست و تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهم‌ترین وظیفه مسؤولان و آحاد ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروز همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، نسل جوان و نوجوان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند و با الگو گیری از اهداف این بزرگ مردان حماسه آفرین باید در جهت توسعه و پیشرفت کشور باشند.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان با قرائت فاتحه به روح مطهر شهدا و امام شهدا با آرمانهای والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *