0

۷ اکسسوری ترند پاییز ۲۰۲۴ که باید در استایل خود استفاده کنید

۷ اکسسوری ترند پاییز ۲۰۲۴ که باید در استایل خود استفاده کنید
بازدید 10

یک اکسسوری مناسب که درست انتخاب شده باشد همان چیزی است که می‌تواند استایل متوسط شما را به سطح عالی ارتقا دهد. گاهی اوقات، استایل شما برای کامل‌شدن فقط به یک چیز نیاز دارد که می‌تواند یک کیف دستی با رنگ خاص، یک عینک آفتابی معمولی یا حتی یک کمربند ساده و شیک باشد. همه‌ی ما برای تغییر استایل با لباس‌هایی که از قبل داریم و استفاده از عناصر اصلی کمد لباسمان در فصل‌های دیگر سال به اکسسوری‌ها نیاز داریم. وقتی از اکسسوری ترند ۲۰۲۴ صحبت می‌شود، باید بگوییم نمی‌توان آن‌ها را از شدت خاص و جذاب بودن نادیده گرفت. به همین دلیل در این مطلب از دیجی‌کالا مگ ما هفت اکسسوری ترند که بیشترین تأثیر را در پاییز ۲۰۲۴ دارند به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست محتوا

اهمیت خرید اکسسوری ترند
اکسسوری به چه آیتم‌هایی گفته می‌شود؟
۷ اکسسوری ترند پاییز ۱۴۰۳

اهمیت خرید اکسسوری ترند

اکسسوری‌ها به یک استایل معمولی جلوه می‌بخشند درست مانند یک کیک اسفنجی ساده که تا زمانی با فراستینگ و تاپینگ پر نشده باشد، ظاهر چندان جذاب و وسوسه‌کننده‌ای ندارد. اکسسوری‌ها در واقع نوعی سرمایه‌گذاری هستند زیرا این قطعات به استایل فرد شخصیت می‌دهند. اکسسوری‌ها ممکن است اقلام کوچکی باشند اما این قدرت را دارند که ظاهر فرد را تکمیل کنند و درعین‌حال سلیقه، سبک و ترجیحات هر کسی را به‌خوبی نشان بدهند.

اگر هنوز متقاعد نشدید که چرا اکسسوری‌ها در این حد مورد علاقه زنان و مردان در هر سنی هستند، در ادامه ما دلایل کافی برای نشان دادن اهمیت اکسسوری در استایل را گفتیم.

اکسسوری دخترانه

  • ۷ اکسسوری زنانه که هر خانم شیک‌پوشی باید داشته باشد

۱- اکسسوری ترند به استایل متفاوت لباس‌ها کمک می‌کنند

اگر مجموعه‌ای از اکسسوری در کمد خود دارید باید بگوییم که نیازی نیست لباس‌هایی متفاوت بخرید. لباس تکراری با اکسسوری مناسب اشکالی ندارد. به‌عنوان‌مثال یک لباس ساده با یک گردن‌بند و یک جفت گوشواره زیبا بپوشید. همان لباس را با چند دستبند ظریف و یک جفت گوشواره هم‌رنگ بپوشید. به همین سادگی و تنها با تغییر اکسسوری می‌توانید چندین استایل جذاب طراحی کنید. اکسسوری‌ها و لباس‌ها بهترین شریک هم هستند و می‌توانند ظاهر و کارکرد همدیگر را بهبود بدهند.

۲- اکسسوری، امضای شخصی شما است

هیچ استایلی دقیقاً با استایل دیگر یکسان نیستند پس اگر می‌خواهید امضای شخصی خود را در استایلتان بیشتر به رخ بکشید، باید اکسسوری مناسب خریداری کنید. به‌عنوان‌مثال دو نفر که لباس یکسانی پوشیدند را تصور کنید. اگر هر کدام از این دو نفر از اکسسوری‌های متفاوت در استایل خود استفاده کنند به‌راحتی می‌توانند فردیت و سبک شخصی خود را نشان دهند. قدرت این آیتم‌های کوچک به قدری است که می‌توانند شخصیت شما به حدی تقویت کنند که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید.

عینک آفتابی مدل GANG

عینک آفتابی مدل GANG

۴۲,۵۰۰
۳۶,۵۵۰
تومان

جعبه جواهرات مدل چرمی مسافرتی

جعبه جواهرات مدل چرمی مسافرتی

۱۴۰,۰۰۰
تومان

انواع اکسسوری زنانه

مشاهده همه

  • ۹ نکته برای استفاده از اکسسوری در استایل خانم‌ها و آقایان

۳- در پول و زمان خرید صرفه‌جویی می‌کند

خرید اکسسوری نسبتاً ساده‌تر و سریع‌تر از خرید آیتم‌های اصلی استایل مانند لباس است. هنگام خرید آن‌ها فقط باید چند نکته را در نظر بگیرید: اینکه رنگ اکسسوری موردنظرتان چقدر با پوست شما مطابقت دارد، اندازه‌ی آن برای شما مناسب است یا خیر و همچنین توجه به میزان تأثیرگذاری آن روی تقویت استایلتان.

در واقع خرید لباس مستلزم صرف هزینه، زمان زیاد، پرو کردن لباس‌های مختلف، جستجو در قفسه‌های لباس و رفتن به فروشگاه‌های مختلف است. اگر برای یک موقعیت خاص به لباس جدید نیاز دارید، ما پیشنهاد می‌کنیم به‌جای خرید یک آیتم جدید، سعی کنید از یک یا چند اکسسوری ترند و مد روز برای ایجاد استایل خود استفاده کنید. با این کار در زمان و پول خود صرفه‌جویی می‌کنید.

۴- استفاده از اکسسوری ترند خلاقانه و سرگرم‌کننده است

اگر عاشق خلاقیت هستید احتمالاً از کنار هم قراردادن ترکیب‌های مختلفی از قطعات مجموعه اکسسوری خود برای مناسبت‌های مختلف لذت خواهید برد.

پیداکردن سبک مناسبی که موقعیت پیشرو به آن نیاز دارد، مثل یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است که به شما فرصتی برای آزمایش و امتحان‌کردن قطعات مختلف را در کنار هم می‌دهد! به این کار به چشم یک چالش سرگرم‌کننده نگاه کنید. حتماً وقت و ذوق کافی برای رسیدن به یک ترکیب عالی صرف کنید.

۵- روشی درست برای شروع مکالمه است

هنگام شروع مکالمه در یک مهمانی یا دورهمی نظراتی مانند “تو عالی به نظر می‌آیی! ” یا “چه خوش استایل هستی” می‌توانند اعتمادبه‌نفس شما را افزایش دهند. وقت آن رسیده که به جای اظهارنظر در مورد هیکل یک فرد و چاقی و لاغری او درمورد کیف زیبا یا گوشواره ظریفش صحبت کنیم.

یکی از راه‌های عالی برای شروع مکالمه قطعاً تعریف و تمجید از دیگران بابت استایل و ظاهری است که روی آن کار کرده‌اند. بهتر است در مورد ویژگی‌های فیزیکی مانند وزن که ممکن است افراد کنترل زیادی روی آنها نداشته باشند، نظری ندهیم.

اکسسوری ترند 2024

  • ۱۵ مدل اکسسوری بچه‌گانه که ظاهر کودکان را زیبا و بانمک می‌کند

اکسسوری به چه آیتم‌هایی گفته می‌شود؟

وقتی می‌گوییم اکسسوری دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم؟ باید بگوییم این آیتم‌های جذاب دارای انواع زیادی از آیتم‌ها هستند. در ادامه مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه را معرفی کردیم.

  • گردن‌بند
  • گوشواره
  • النگو
  • دستبند
  • حلقه و انگشتر
  • حلقه‌های انگشت پا
  • پابند
  • کمربند
  • دستمال گردن
  • شال، روسری و مینی اسکارف
  • شنل
  • سنجاق و گیره مو
  • کلاه
  • سنجاق سینه

و سایر اقلامی مانند:

  • کیف دستی
  • کیف پول
  • عینک
  • چتر
  • کفش
  • جوراب
  • جوراب‌شلواری

اکسسوری آیتم متفاوتی است که تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند. از کنار اکسسوری‌ها به‌راحتی نگذرید، آنچه را که دوست دارید کاوش کنید، خلاق باشید و از آن‌ها لذت ببرید.

  • ۱۰ اکسسوری بچه‌گانه زمستانی که کودک شما را گرم نگه می‌دارند

۷ اکسسوری ترند پاییز ۱۴۰۳

اکسسوری‌ها آیتم‌های کاربردی و زیبایی هستند که می‌توانند ظاهر هر لباس و استایلی را به بهترین نحو ممکن تغییر دهند. استفاده از اکسسوری‌ها روشی عالی برای نشان دادن حس استایل شما برای هر مناسبتی هستند.

۱- کیف قهوه‌ای شکلاتی (chocolate brown bag)

رنگ کیف زنانه در فصل پاییز ۲۰۲۴ مشخص شد. درست است که کیف‌های مشکی همیشه در کمد لباس ما جزو آیتم‌های اصلی هستند اما امسال رنگ‌هایی با تناژ قهوه‌ای شکلاتی و شاه بلوطی به‌سرعت ترند شده و به‌عنوان بهترین گزینه‌ها برای فصل پاییز شناخته می‌شوند. بهتر است بدانید پاییز امسال اکسسوری‌هایی با رنگ قهوه‌ای شکلاتی بسیار ترند و محبوب هستند.

انتخاب یک کیف جیر قهوه‌ای که حال و هوای بوهوی اغراق شده‌ای را در این فصل تداعی می‌کند، قطعاً یک انتخاب بسیار لوکس خواهد بود.

کیف دستی زنانه مدل ha401
کیف دستی زنانه مدل ha401
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

پیشنهاد دیگر ما کیف دستی زنانه از جنس چرم و به رنگ قهوه‌ای شکلاتی است که یک اکسسوری ترند ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. این کیف همه‌کاره برای موقعیت‌های رسمی، مهمانی‌ها و حتی گردش در پاساژ یک گزینه‌ی عالی است.

کیف دستی زنانه اوال مدل Oval 108-003
کیف دستی زنانه اوال مدل Oval 108-003
۶,۵۹۹,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

اکسسوری ترند 1403؛ کیف قهوه‌ای شکلاتی

۲- شنل یا شال بزرگ و پهن برای روی شانه (capes and coverlets)

قطعاً یکی از ترندهای جذاب پاییز ۲۰۲۴ انواع شال پهن و بزرگ و شنل کوتاه زنانه هستند.

یک شال بزرگ و پهن را روی شانه‌های خود قرار دهید سپس دو سر آن را با یک سنجاق سینه ساده و شیک به هم وصل کنید. شما می‌توانید یک ژاکت یا پلیور زنانه با بافت ظریف را برای زیر شال‌تان انتخاب کنید.

شال زنانه ویک دی مدل 0276338
شال زنانه ویک دی مدل ۰۲۷۶۳۳۸
۱۱ %

۸۴۰,۰۰۰
۷۴۷,۶۰۰ تومان

مشاهده و خرید

یک شنل زنانه علاوه بر اینکه زیبایی استایل شما را افزایش می‌دهد، نشان‌دهنده‌ی شیک‌پوشی و مدروز بودن شما هم هست. یکی از روش‌های استایل با این شنل فوق‌العاده این است کهآن را  می‌توانید با دامن میدی بلند یا شلوار بگ پارچه‌ای بپوشید.

شنل زنانه اچ اند ام مدل 0923557001
شنل زنانه اچ اند ام مدل ۰۹۲۳۵۵۷۰۰۱
مشاهده کالا

اکسسوری ترند سال؛ شنل زنانه

۳- النگو رزینی (resin bangles)

با نزدیک شدن به فصل پاییز ۲۰۲۴، دستبند و النگوهای بزرگ بیشتر خود را به‌عنوان یک آیتم جذاب و اکسسوری ترند دخترانه نشان می‌دهند. این ترند با فلزات باارزشی مانند طلا و نقره شروع و اکنون به موادی کمتر باارزش اما خیره‌کننده و جذاب مانند رزین و اکریلیک رسیده است. النگو رزین خود را می‌توانید در تعداد دلخواه، با ضخامت و فرم‌های متنوع انتخاب کنید.

النگو زنانه مدل رزینی 5
النگو زنانه مدل رزینی ۵
مشاهده کالا

اکسسوری ترند پینترستی؛ النگو رزین

۴- کمربندهای اسکلپچرال (sculptural belts)

سال ۲۰۲۴ سال حضور پررنگ کمربند به عوان یک اکسسوری تأثیرگذار و جذاب در دنیای مد است. کمربندهایی با سگک و گیره بزرگ و نمادین یکی از آیتم‌های کلیدی در استایل پاییزی شما است. پس اگر به دنبال اکسسوری ترند پینترستی هستید، به‌راحتی از کنار این مدل کمربندهای هنری عبور نکنید. شما می‌توانید کمربند خود را روی کت یا شلوارتان ببندید.

کمربند زنانه مدل پروانه
کمربند زنانه مدل پروانه
۸۵,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

اکسسوری ترند 1403؛ کمربند زنانه

۵- کلاه (hats)

اضافه کردن کلاه به استایلتان در واقع استفاده از یک اکسسوری‌های شیک و لوکس برای ظاهر شدن در فصل پاییز است. انواع مدل کلاه ترند در پاییز ۱۴۰۳ شامل کلاه بِرِت فرانسوی، کلاه لبه‌دار حصیری، کلاه کپ و باکت می‌شود.

کلاه برت مدل LUXE_2023 طرح فرانسوی
کلاه برت مدل LUXE_2023 طرح فرانسوی
۲۰ %

۲۵۰,۰۰۰
۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

اکسسوری ترند سال؛ کلاه زنانه

۶- عینک سایز بزرگ (oversize eyewear)

فرم‌های بزرگ عینک در حال بازگشت به دنیای مد و جزو ترندهای اصلی پاییز ۲۰۲۴ هستند. عینک‌هایی با فرم بزرگ و به رنگ قهوه‌ای کهربایی می‌تواند یک انتخاب عالی برای استایل پاییزی شما باشد. پیشنهاد ما یک عینک بزرگ با طرح پلنگی است زیرا این طرح جزو رنگ‌های محبوب امسال است.

عینک آفتابی زنانه اوپتل مدل 2058 02
عینک آفتابی زنانه اوپتل مدل ۲۰۵۸ ۰۲
۶۳ %

۱,۹۰۱,۰۰۰
۷۰۴,۷۰۰ تومان

مشاهده و خرید

اکسسوری ترند دخترانه؛ عینک آفتابی بزرگ

۷- جواهرات مهره‌دار (beaded jewelry)

شاید فکر کنید که جواهرات مهره‌دار فقط برای فصل تابستان و کنار ساحل یا در دل کویر جذاب و مناسب باشند اما در حال حاضر در فهرست اکسسوری ترند ۱۴۰۳ قرار دارند.

گردنبند دلنار گالری مدل عقیق سلیمانی
گردنبند دلنار گالری مدل عقیق سلیمانی
۳۸۵,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

پیشنهاد می‌کنیم که امسال جواهراتی با مهره‌های سنگی مانند یشم و کوارتز زمرد و پالت رنگی از رنگ‌های قرمز تیره، نیلی، سبز و دیگر رنگ‌های خاکی برای کمد لباس‌های پاییزی خود انتخاب کنید.

گردنبند زنانه مدل آمیتیست و کوارتز
گردنبند زنانه مدل آمیتیست و کوارتز
۱,۲۷۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

استایل ترند تیک تاک

سخن پایانی

هرگز قدرت اکسسوری درست در استایلتان را نادیده نگیرید. هر آیتم اگر با دقت و درست در استایل شما قرار بگیرد می‌تواند همه چیز را دگرگون کند. در اصل، اکسسوری‌ ترند سال در فصل پاییز از کلاه و کمربند گرفته تا کیف قهوه‌ای شکلاتی راهی برای انتقال احساس و شخصیت به استایل شما هستند.

منابع: whowhatwear, kittiekranchandco

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *