0

وسایل نقلیه مزاحم و متخلف اسدآباد توقیف شدند

وسایل نقلیه مزاحم و متخلف اسدآباد توقیف شدند
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاه ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر برخورد با مزاحمان خیابانی و توقیف وسایل نقلیه آنان، طرح توقیف وسایل نقلیه مزاحم و متخلف در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با اعزام تیم‌های محسوس ونا محسوس به سطح شهر، ابتدا رانندگان مزاحم و متخلف شناسایی و در اقدامی ضربتی نسبت به توقیف وسایل نقلیه آنان اقدام شد.

شاه‌ملکی ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۱ دستگاه خودرو و۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: با عنایت به اینکه غالب رانندگان وسایل نقلیه مزاحم و متخلف به ویژه موتورسیکلت‌ها، جوانان و نوجوانان قانون گریز، هنجارشکن و فاقد گواهینامه رانندگی می‌باشند، نظارت والدین و آگاه‌سازی آنان از پیامدهای ناگوار رانندگی با وسایل نقلیه فاقد بیمه وگواهینامه، می‌تواند در کاهش بسیاری از مزاحمت‌های خیابانی مؤثر باشد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح سایر اقدامات یگان‌ها، خاطرنشان کرد: علاوه برکشفیک فقره کش و روزنی، ۲ نفر سارق اماکن خصوصی ،۵ نفر معتاد و ۳ نفر به‌علت ارتکاب به سایر جرایم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی برای توقیف وسایل نقلیه مزاحم و متخلف با هدف ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان، به‌ویژه دانش آموزان، یادآورشد: این طرح روزانه و تا پاکسازی کامل معابر به جد استمرار خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *