0

کاهش دما و احتمال بارش باران طی هفته آینده در همدان

کاهش دما و احتمال بارش باران طی هفته آینده در همدان
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن باقری شکیب از دیروز روند افزایش نسبی دمای طی روز را شاهد هستیم تا اواخر هفته هم انتظار داریم که حدود ۲ درجه سلسیوس به تدریج افزایش دما را درطی روز شاهد باشیم.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: به نظر می‌رسد تا اواخر هفته و از جمعه به بعد روند کاهش دما را انتظار داریم به طوری که در هفته آتی کاهش محسوس دما را طی روز می‌توانیم شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز عمدتاً آسمان استان صاف و آفتابی و از فردا ابرهایی را در آسمان استان طی ساعاتی خواهیم داشت و همچنین افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتاً شدید را در برخی نقاط استان برای فردا پیشرو داریم و بعد از ان از روز چهارشنبه آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود.

باقری‌شکیب افزود: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱و ۲۹ درجه سلسیوس گزارش شده است و در این مدت بهار با ۹ درجه خنک‌ترین و نهاوند، فامنین و قهاوند با ۳۱ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است

وی افزود: به نظر می‌رسد هفته آینده شنبه و یکشنبه ابرهایی را در آسمان استان شاهد باشیم و بعید نیست که همراه با بارش‌هایی باشد و درنقاط مختلف استان شاهد بارندگی باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *