0

دفاع مقدس ارزشمندترین دوران انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس ارزشمندترین دوران انقلاب اسلامی است
بازدید 8

حجت‌الاسلام مفید سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: متأسفانه جریاناتی در داخل کشور در هماهنگی با معاندین خارجی تلاش می‌کنند هشت سال دفاع مقدس را تحریف کنند و تعاریف و تعالیم این دوران پر افتخار را وارونه جلوه دهند.

وی افزود: دفاع مقدس، دورانی است که ملت بزرگ ایران در جنگی نابرابر ۸ سال ایستادگی کردند و بدون اینکه ذره‌ای از خاک میهن به دست دشمن متخاصم بیافتد از عزت کشور دفاع کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب سرگذشت پژوهی و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس را امری تأثیر گذار در شکل گیری برداشت صحیح در نسل‌های جدید نسبت به جنگ ساله دانست و گفت: هر ملتی باید افتخارات خود را زنده نگه دارد و جنگ هشت ساله و دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران است.

حقایق دفاع مقدس برای نسل‌های جدید بازگو شود

سهرابی رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا را عامل شهادت بسیاری از جوانان مؤمن و انقلابی میهن معرفی کرد و گفت: اگر واقعیت‌ها و حقایق دوران دفاع مقدس به درستی برای نسل‌های جدید بازگو و تبیین نشود به تعبیر مقام معظم رهبری، جریان تحریف، جایگاه جلاد و شهید را در وقایع دفاع مقدس تغییر خواهد داد.

اسرار پیروزمندی دفاع مقدس به جای جای جهان صادر شده است

وی با تاکید بر اینکه باید از گنجینه دفاع مقدس برداشت و عوامل پیروزی در دفاع مقدس را مطرح کنیم، گفت: فرهنگ بسیجی، ایثار، مقاومت، ظلم ستیزی و شهادت طلبی اسرار موفقیت ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل بود که امروز این اسرار به همه جای جهان صادر شده است و دیگر ملت‌های منطقه نیز با تکیه بر آن‌ها بر علیه طاغوت قیام کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهدا به عنوان اسطوره‌های غیرت ایران اسلامی مظهر صلابت و عزت جمهوری اسلامی ایران هستند.

تمام دستاوردها را مدیون شهدا هستیم

وی ادامه داد: ما تمام دستاوردهای نظام اسلامی را مدیون و مرهون خون پاک بیش از ۲۰۰ هزار شهید هستیم و باید پرچمی را این بزرگ مردان تاریخ در دل ظلمت‌ها برافراشتند با ادامه مسیر انقلاب برافراشته نگه داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *