0

دیسپاچینگ فوق توزیع جنوب خوزستان وارد مدار شد

دیسپاچینگ فوق توزیع جنوب خوزستان وارد مدار شد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خدامراد منگری پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: در ادامه راه‌اندازی دیسپاچینگ‌های فوق توزیع شبکه برق خوزستان برای کنترل و مدیریت شبکه، دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه جنوب نیز وارد مدار شد.

وی افزود: حوزه فعالیت دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه جنوب شامل شهرهای آبادان، خرمشهر، اروند، چوئبده، شادگان، دارخوین، شلمچه و مینوشهر است.

خدامراد منگری عنوان کرد: دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه جنوب خوزستان در حال حاضر با تأمین ساختمان و تجهیزات مورد نیاز در حال مدیریت شبکه است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز دیسپاچینگ‌های فوق توزیع شمال خوزستان، شمال‌شرق خوزستان، شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد وارد مدار شده است.

به گفته معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیش از احداث دیسپاچینگ‌های مذکور، دیسپاچینگ‌های جنوب‌غرب و دیسپاچینگ فوق توزیع خوزستان مدیریت شبکه برق خوزستان و جنوب غرب کشور را بر عهده داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *