0

عمر رژیم صهیونیستی امروز رو به پایان است

عمر رژیم صهیونیستی امروز رو به پایان است
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی در اجتماع حوزویان در مدرسه فیضیه قم گفت: آمادگی حمایت از مردم و مقاومت فلسطین با جان و مال خود را داریم و آماده ایم تا راه را برای ما باز کنند و با هر وسیله ممکن از مقاومت اسلامی پشتیبانی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مسوولان باید زمینه حضور در میدان را فراهم کنند و امروز جوانان ملت ایران تاب خود را از دست داده اند و توان دیدن صحنه های قتل و کشتار بی گناهان را ندارند.

وی ادامه داد: امت اسلامی دیگر توان صبر ندارد و امروز مقاومت اسلامی اکتفا به دفاع ندارد و باید راه برای هجوم آماده شود و می بایست به دشمن تهاجم کرد و نیروهای مقاومت به خاک فلسطین اشغال شده یورش ببرند که این دستور قرآن کریم است.

آیت الله اراکی اضافه کرد: امروز عمر رژیم منحوس صهیونیستی به پایان رسیده و همه دنیا اقرار دارند که رژیم اسراییل خون خوار است و تا از ریشه کنده نشود در منطقه آرامش نداریم.

این خبر تکمیل می شود..

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *