0

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است
بازدید 12

ماموستا لقمان نذیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خداوند در قرآن در مورد بنی اسرائیل سخن می‌گوئید و خود و قرآن را شاهدی برای جنایت‌های این رژیم قرار داده است.

وی افزود: با وجود نعمت‌های فراوان بر بنی اسرائیل اما قدردان نبودند و کارشان کتمان و انکار و کشتار انبیا و پیامبران بود.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: این قوم و حرکت صهیونیست که ایجاد شده خود را برترین می‌دانند و تمام جهان را از درجه پایین خلقت می‌دانند و امروز جنایت ۷۵ ساله این رژیم علیه غزه و فلسطین به اوج خود رسیده است.

ماموستا نذیری گفت: نفرت از انقلاب اسلامی هم که در بین تمام کشورهای استکباری و با وجود تمام توطئه و تحریم‌ها به پیروزی رسید و الگویی برای غزه و مقاومت است، ترس صهیون‌ها را افزایش داده و اینکه در لبنان، عراق، سوریه، فلسطین، یمن مقاومت تکثیر شود هم عامل خوف آنها است.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها با به کارگیری تمام تکنیک‌ها قصد حذف سران بزرگ حماس و حزب‌الله و مقاومت را دارد و با بی اخلاقی و توحش حتی شهید هنیه را بدون توجه به قوانین بین المللی در تهران شهید کرد.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: امیدواریم حزب الله که پیرو خدا و قرآن و اسلام ناب هستند پیروز شوند و جبهه واحده آنها بر نیروهای صهیون در خاورمیانه تسلط یابد.

تشکیل جبهه واحد دستور قرآن کریم است

ماموستا نذیری خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه واحد دستور قرآن است و کنفرانس وحدت اسلامی هم که با حضور منادیان وحدت برگزار می‌شود، یده واحده علیه استکبار جهانی و آمریکایی روباه صفت هستند.

ماموستا نذیری گفت: خدا دستور به مبارزه داد و جبهه مقاومت در لبنان امروز پیروز است.

وی بیان کرد: حزب الله در مقابل حملات انجام شده اسرائیل با توپ و تانک و تجهیزات مدرن ایستادگی کرده و با این کار صهیون‌ها قصد ترساندن مسلمانان را دارند تا از اهداف خود دست بکشند.

عضو شورای افتا کردستان تصریح کرد: سید حسن نصرالله ایستادگی در مقابل جنایت‌های رژیم اعلام آمادگی کرد و از دید همه اهل شریعت و قرآن و دین اسلام این جنایت از بنیه محکوم است و نباید کسی سکوت کند.

ماموستا نذیری بیان کرد: توصیه نبی اکرم عدم سکوت در مقابل ظلم است و جهان اسلام ید واحدی است که باید مظلومیت فلسطین را فریاد بزند تا جهان در مقابل این جنایت‌ها سکوت نکند و مانع ادامه جنایت‌ها در کشورهای بی دفاع شود.

وی افزود: اگر امروز در مقابل اسرائیل ایستادگی نشود و جلوی آنها گرفته نشود روزی همه کشورهای مسلمان به این جنایت کشیده می‌شوند پس باید جهان اسلام هوشیار باشد و امروز با عدم سکوت مانع ادامه روند جنایتگری در جهان شد.

وی گفت: اسرائیل جنایتکار تاریخ است که با همه عالم بشریت در جنگ است و تنها باید با مقابله و ایستادگی و اتحاد مانع ادامه روند کشتار آنها شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *