0

توصیه‌های پلیس درخصوص پیشگیری ازسرقت وسایط نقلیه

توصیه‌های پلیس درخصوص پیشگیری ازسرقت وسایط نقلیه
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیرحسام عزیزی اظهار کرد: موبایل، اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیاء با ارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهید.

وی افزود: شهروندان اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا بر طرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب ها و بالابودن شیشه ها اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: نکته قابل تأمل در سرقت موتورسیکلت به دلیل غفلت مال باختگان اتفاق می‌افتد؛ چرا که این غفلت و ناآگاهی نسبت به موارد ایمنی است که زمینه سوء استفاده سارقان را فراهم می‌کند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: پارک کردن موتورسیکلت‌ها در معابر عمومی، خود بستر ارتکاب سرقت را فراهم می‌کند و افراد سودجو و فرصت طلب نیز که شاید انگیزه ارتکاب سرقت را از قبل نداشته باشند، با مشاهده آن وسوسه شده و دست به سرقت می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت مظنون بودن به فرد یا افراد کلیه مشخصات ظاهری و اعمال آنها را با مامورین در میان بگذارید، گفت: پس از اطمینان از وقوع سرقت مراتب با تلفن ۱۱۰ یا با مراجعه حضوری و فوری به کلانتری محل سکونت خود مراتب را گزارش دهید تا نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *