0

بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران در محکومیت جنایات اسراییل

بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران در محکومیت جنایات اسراییل
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه شورای هیئات مذهبی استان مازندران آمده است: جنایتکاران بزدل بعد از پیروزی‌های جریان مقاومت در میدان نبرد طوفان الاقصی و عدم توفیق نظامی اسرائیل در غزه و عملیات موشکی وعده صادق سپاه مقتدر آن‌چنان مستاصل شدند که به دنبال بازکردن میدان‌های دیگر برای انحراف افکار دنیا از ناتوانی‌های خود بودند. دشمنان ذلیل امت اسلامی که ماهیتشان با ترور و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه گره خورده است، در میدان‌های نبرد نتوانستند در مقابل رزمندگان مقاومت مقابله کنند لذا کینه‌های خود را بر سر زنان و کودکان غزه و لبنان خالی کردند.

همچنین آورده شده است: دشمن صهیون بداند که فرزندان حاج قاسم عزیز ما در سراسر مقاومت به اذن الله و با استعانت از امدادهای الهی انتقامی سخت از ایشان خواهند گرفت و تا پایان عمر ننگین اسرائیل خبیث در این راه سرخ استقامت خواهد داشت.

در ادامه تصریح شده است: عشقی که شهید اسماعیل هنیه در قلب مبارزان فلسطینی برافروخته و آنها را در جبهه‌ای متحد و مقتدر علیه سفاکان و رژیم کودکش اسرائیل منسجم کرده با این اقدامات ددمنشانه و کورکورانه، ذره ای متزلزل نخواهد شد و چون آتشی سوزان، آنها را در غضب خود خواهند سوزاند. چرا که ما فرزندان عاشوراییم و امام ما به ما آموخته که بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.

شورای هیئت‌های مذهبی استان ولایتمدارمازندران، ضمن محکومیت شدید این جنایت اخیر و شهادت زنان و مردان بی دفاع در لبنان و غزه، هرچند”شهادت برای این شهیدعزیز، فوز عظیم و آرزوی بزرگی است که خداوند سرانجام به آنها عطاء کرد ولی دفاع از عزت و غرور ملی، اقتضاء می‌کند مسئولین غیرتمند نظام اسلامی، جهت تحقق امر مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام خون به ناحق ریخته این افسر رشید اسلام و تنبیه متجاوز، انتقامی خیلی سنگین تر از عملیات وعده صادق به حکم غیرت و مهمان نوازی از این دشمن جنایتکار و پلید را گرفته تا زمینه وعده امام راحل و عظیم الشان مبنی برمحو اسرائیل از صفحه روزگار که خواسته همه آزادی خواهان جهان هست تحقق یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *