0

هوای استان مرکزی تا ۱۰ درجه سردتر می شود

هوای استان مرکزی تا ۱۰ درجه سردتر می شود
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: به دلیل شرقی شدن جریانات جوی و افزایش سرعت وزش باد در نواحی کویر مرکزی کشور همچنین تالاب میقان پتانسیل خیزش و انتقال گردوخاک از این نواحی به استان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: بر این اساس هشدار سطح زرد در خصوص وزش باد و گردوخاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا تا اواخر وقت روز شنبه صادر شده است.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: همچنین سامانه بارشی جدید امروز شنبه موجب افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق در برخی مناطق استان و وزش باد و احتمال گردوخاک خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه وقوع بارش طی روزهای یکشنبه و با احتمال بیشتر دوشنبه هفته آتی نیز پیش بینی می شود، گفت: دمای بیشینه بین ۸ تا ۱۰ درجه و دمای کمینه بین ۴ تا ۶ درجه در استان کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: احتمال وقوع دمای کمینه کمتر از ۵ درجه در برخی مناطق سردسیر و کوهستانی استان در صبح روزهای یکشنبه و دوشنبه وجود دارد که در این خصوص هشدار سطح زرد صادر شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *