0

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل آب و فاضلاب شادگان

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل آب و فاضلاب شادگان
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم خنفری عصر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: جلسه خوبی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور داشتم و مسائل و مشکلات مربوط به آب شرب در دهستان دریسیه، حسینی، خنافره، بوزی، آبشار و توپچی (نهر عطیه) و فاضلاب شهری و تأمین یک دستگاه جنتکس، بیل مکانیکی و چند دستگاه پمپ آب جهت نصب در ایستگاه‌های آبشار، منصوره، دیمه، خنافره و بوزی و چند پمپ لجن کش برای فاضلاب شهرستان، طرح و مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب شرب و فاضلاب شهرستان شادگان اختصاص یافت و مقرر شد امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در روزهای آتی برای بررسی و بازدید میدانی در رابطه با همین موضوع سفری به شهرستان شادگان داشته باشند.

نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به محرومیت شهرستان شادگان، تصریح کرد: در حال حاضر، مشکل اصلی این شهرستان در بحث فاضلاب است که باید به طور اساسی حل شود.

خنفری در پایان گفت: انتظار می‌رود با روحیه جهادی و انقلابی با کار شبانه‌روزی و با تعامل و همکاری همه مسئولان در بخش‌های مختلف استان خوزستان و کشور رضایت مردم جلب شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *