0

معرفی ۹ مدل کت ترند زنانه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳

معرفی ۹ مدل کت ترند زنانه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳
بازدید 8

یکی از بهترین روش‌ها برای لایه‌لایه پوشیدن در برابر سرما و گرم ماندن در بیرون از خانه پوشیدن کت کوتاه، کاپشن یا پالتو است. کت‌ها سنگ بنای هر کمد لباسی هستند زیرا با پوشیدن آن‌ها علاوه بر گرمای کافی به‌راحتی یک استایل عالی و متناسب خواهید داشت. ما در این مطلب از دیجی‎کالا مگ سعی کردیم ۹ مدل کت ترند زنانه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را از میان ترندها باتوجه‌به نیاز و سلیقه‌تان داشته باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

۷ مدل کت ترند زنانه؛ معرفی انواع کت پاییزی تا پالتو زمستانی

۹ مدل کت ترند زنانه؛ معرفی انواع کت پاییزی تا پالتو زمستانی

وقتی صحبت از کت می‌شود حداقل یک یا دو مدل مناسب برای هر کسی وجود دارد. انواع کت پاییزی می‌توانند مد روز، کلاسیک، متفاوت و مناسب آب‌وهوای سرد و خنک باشند بنابراین وجود یکی از آن‌ها در کمد لباس پاییزی شما ضروری است. چه انتظاری از ترندهای کت زنانه پاییزی در ۱۴۰۳ چه انتظاری می‌توان داشت؟ ترندهای آشنا مانند کاپشن پف‌دار و ترنچ کت را در لیست کت زنانه پاییزی ترند ۲۰۲۴ خواهید دید اما برخی از مدل‌های جدید زنانه مانند کت بامبر چرم و کت چهارخانه را هم مشاهده خواهید کرد.

درهرصورت انتخاب با شما است پس بهتر است در این فصل بدون یک کت شیک از خانه خارج نشوید.

کت چهارخانه پاییزی

کت چرم زنانه السانا مدل دیلان کد 156201

کت چرم زنانه السانا مدل دیلان کد ۱۵۶۲۰۱

۹۹۹,۰۰۰
۹۲۸,۰۰۰
تومان

کاپشن زنانه السانا مدل هاینا کد 162516

کاپشن زنانه السانا مدل هاینا کد ۱۶۲۵۱۶

۱,۱۶۸,۰۰۰
۷۹۸,۰۰۰
تومان

انواع پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

مشاهده همه

  • ۱۷ مدل ترنچ کت زنانه و روش استایل کردن آن‌ها

۱- کاپشن بامبر The Bomber Coat

کاپشن بامبر بهترین کت پاییزی برای زنان و مردان خوش‌پوش است. کاپشن بامبر زنانه نه تنها از شما در برابر آب و هوای سرد به‌خوبی محافظت می‌کند (بدون اینکه شما را بیش از حد گرم کند) بلکه به‌راحتی با پلیور یا تاپ موردعلاقه‌تان قابل استایل و لایه‌لایه پوشیدن است. مهم‌تر از همه، پوشیدن یک بامبر قطعاً شما را به باحال‌ترین فرد جمع تبدیل می‌کند.

باید بگوییم شما می‌توانید انواع کت زنانه کوتاه، کاپشن و پالتو چرم زنانه را برای این فصل به تن کنید و همچنان مد روز و شکیل به نظر برسید. یکی از ترندهای پاییز و زمستان ۱۴۰۳ قطعاً چرم است پس کاپشن چرم بامبر می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خوش‌پوشی در فصول سرد سال باشد.

کت چرم بامبر زنانه

کت چرم زنانه چرم مشهد مدل k0134-001 رنگ مشکی
کت چرم زنانه چرم مشهد مدل k0134-001 رنگ مشکی
۱۵,۲۹۸,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

۲- کت ترند زنانه؛ کت بلیزر شطرنجی The Plaid Blazer

کت بلیزر یک راه عالی برای لایه‌بندی لباس‌ها در فصل‌های سرد سال است. کت بلیزر با طرح شطرنجی یا چهارخانه یکی از ترندهای کاربردی و درعین‌حال شیک فصل پاییز امسال است. یک کت بلیزر چهارخانه پشمی به‌عنوان یک کت کوتاه پاییزه زنانه به‌راحتی با هزاران رنگ گرم پاییزی هماهنگ می‌شود. پیشنهاد ما به شما یک کت کوتاه چهارخانه با ترکیب رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی است. زیر آن یک تیشرت سفید بپوشید. شلوار جین با رنگ آبی روشن برای این استایل مناسب است. به‌عنوان اکسسوری هم می‌توانید از یک نیم‌بوت زنانه جیر کرم رنگ، دستمال گردن و عینک آفتابی با فرم بزرگ در تیپ خود استفاده کنید.

کت بلیزر چهارخانه

کت زنانه سرژه مدل 212246 رنگ مشکی
کت زنانه سرژه مدل ۲۱۲۲۴۶ رنگ مشکی
۲,۳۷۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

  • ۷ مدل کت زنانه‌ی شیک و پرکاربرد و روش‌های ست کردن آن‌ها

۳- کت خز زنانه The Fur Coat

تصور پاییز بدون کت خز و پالتو خزدار زنانه کمی سخت است. خواه کاملاً مخالف خز واقعی باشید خواه برایتان مهم نباشد درهرصورت قدرت یک کت خزدار عالی در پاییز را نمی‌توان انکار کرد. خوشبختانه برای همه دوستداران طبیعت و حیوانات انواع کت خز مصنوعی در بازار وجود دارد که به همان اندازه خز طبیعی شیک و زیبا به نظر می‌رسند. پس بهتر است جزو هر دسته‌ای که هستید از کت خز مصنوعی به‌عنوان کت ترند ۲۰۲۴ در استایل خود استفاده کنید. شما می‌توانید یک پالتو کلاسیک که در قسمت یقه خود دارای خز مصنوعی است، انتخاب کنید. استایل خود را به‌راحتی با سایر آیتم‌ها و اکسسوری‌های کلاسیک و شکیل تکمیل کنید.

یکی از بهترین انتخاب‌ها به‌عنوان بالاپوش در مهمانی‌ها و جشن‌های فصول سرد سال قطعاً انواع کت خزدار زنانه است. از تاثیرگذاری و جذابیت این کت در استایل مهمانی خود غافل نشوید.

کت خزدار زنانه

پافر زنانه مدل 289
پافر زنانه مدل ۲۸۹
مشاهده کالا

۴- کت شرلینگ The Shearling Coat

کت شرلینگ زنانه یک کاپشن گرم و شیک برای هر استایلی است. کت شرلینگ در انواع مختلف کاپشن و پالتو زنانه در بازار موجود است به همین دلیل می‌تواند انتخاب ترندی و در دسترس شما باشد. جزئیات آستر مخملی عنصری عالی برای استقبال از آب‌وهوای پاییز است. ما به شما ترکیب کت شرلینگ چرم مشکی رنگ با شلوار جین است. پیشنهاد دیگر ما پوشیدن یک کت شرلینگ قهوه‌ای با یک پلیور کرم رنگ و شلوار جین آبی است.

کت شرلینگ زنانه

کت چرم زنانه السانا مدل  هلیا کد 165301
کت چرم زنانه السانا مدل هلیا کد ۱۶۵۳۰۱
۶ %

۱,۱۴۷,۰۰۰
۱,۰۷۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۵- کاپشن پفی کوتاه The Puffer Coat

کت پف‌دار زنانه همان کاپشن پفکی یا کاپشن پف‌دار است که امسال در لیست ترندترین کت‌های پاییزی زنانه قرار گرفته است. این کاپشن زنانه یک مورد غیرقابل‌بحث برای روزهای سرد پاییزی است. کاپشن پف‌دار برای پیاده‌روی و گشت‌وگذارهای پاییزی بسیار مناسب هستند. کت پف‌دار زنانه در دو نوع آستین‌دار و بدون آستین وجود دارد.

کاپشن پفی

کاپشن زنانه السانا مدل ساوین کد 162334
کاپشن زنانه السانا مدل ساوین کد ۱۶۲۳۳۴
۲۶ %

۹۹۸,۰۰۰
۷۳۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

  • هر آنچه باید برای خرید ژاکت و پلیور زنانه در فصل زمستان بدانید

۶- کاپشن پفی بلند The Duvet Coat

کاپشن پف‌دار بلند تنها پوششی است که تمام بدن شما را در برابر سرما عایق می‌کند درنتیجه بهترین انتخاب برای روزهای یخ‌بندان است. به‌عبارت‌دیگر کاپشن پفی بلند زنانه مخصوص همان روزهایی است که هوای پاییزی به سرعت سرد می‌شود. یک استایل گرم و نرم و مطمئن که تا مدت‌ها ترند و محبوب خواهد ماند. این آیتم به‌عنوان یک کت ترند زنانه ۱۴۰۳ شناخته می‌شود.

کاپشن پف‌دار بلند

کاپشن زنانه السانا مدل کلارا کد167817
کاپشن زنانه السانا مدل کلارا کد۱۶۷۸۱۷
۱۶ %

۹۹۸,۰۰۰
۸۳۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۷- کت ترنچ کلاسیک The Classic Trench Coat

ترنچ کت زنانه برای لایه‌بندی در پاییز امسال عالی و پرطرفدار هستند. ترنچ کت کلاسیک باعث دیده‌شدن هر نوع لباسی می‌شود.

شما می‌توانید یک ترنچ کت کلاسیک بلند را با یک تاپ سفید زنانه و شلوار جین بگ استایل کنید. همچنین می‌توانید ترنچ کت خود را با یک دامن مشکی و بوت زنانه بلند به رنگ شرابی ست کنید. این تیپ قطعاً یک استایل جذاب و تأثیرگذار برای پاییز امسال خواهد بود.

ترنچ کت کلاسیک زنانه

بارانی زنانه مدل B4002
بارانی زنانه مدل B4002
۲,۵۹۵,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

۸- کت مشکی The black coat

باید گفت بدون شک رنگ مشکی در مد و استایل، دکوراسیون، ماشین و هر چیزی حسی از قدرت، ظرافت و پیچیدگی را به مخاطب القا می‌کند. در لیست کت ترند زنانه در فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۳ انواع کت، کاپشن و پالتو زنانه در هر مدل و طرحی با رنگ جاودانه مشکی حضوری پررنگ خواهند داشت. در انتخاب این رنگ در استایل خود شک نکنید زیرا رنگ مشکی تاریخ انقضا ندارد و به‌راحتی با هر رنگ و استایلی هماهنگ می‌شود. این رنگ در عین القا قدرت و جسارت یک انتخاب محتاطانه و همه‌پسند هم محسوب می‌شود.

انواع کت مشکی زنانه

پالتو زنانه السانا مدل  مهیاس کد 169401
پالتو زنانه السانا مدل مهیاس کد ۱۶۹۴۰۱
۱۲ %

۱,۷۹۹,۰۰۰
۱,۵۷۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۹- کت ترند زنانه؛ کت پشمی The wool coat

کت پشمی قطعاً یک انتخاب شیک و جذاب برای نیمه‌ی سرد سال است. پالتو پشمی زنانه را می‌توانید برای انواع استایل رسمی و غیررسمی با آیتم‌های مناسب ست کنید. شما می‌توانید یک کت پشمی بلند زنانه را با شلوار جین آبی و کفش کتانی سفید بپوشید.

یک کت پشمی کمربنددار به رنگ کرم به‌خوبی با دامن میدی متوسط و بوت زنانه بلند به رنگ قهوه‌ای شکلاتی هماهنگ می‌شود. همچنین می‌توانید یک کت پشمی بلند به رنگ شرابی را با یک پلیور و جوراب‌شلواری مشکی و یک جفت کفش نوک‌تیز زنانه ست کنید. پیشنهاد می‌کنیم این استایل دخترانه را حتماً امسال امتحان کنید.

کت پشمی بلند

پالتو زنانه السانا مدل شاروین کد 168003
پالتو زنانه السانا مدل شاروین کد ۱۶۸۰۰۳
۲۸ %

۱,۶۵۳,۰۰۰
۱,۱۹۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

یکی از آیتم‌ها و قطعات اصلی در یک استایل پاییزی قطعاً کت زنانه است. اگر اهل مد هستید و استایل‌هایی همگام با ترندهای فصل را دوست دارید بهتر است از میان فهرست کت ترند زنانه مدل و سبک خود را انتخاب کنید. انتخاب‌هایی که احتمالاً تا چند سال برای شما کاربردی و درعین‌حال شیک و به روز خواهند ماند.

منابع: stylecaster، vogue

سؤالات متداول در مورد کت ترند زنانه در فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۳
کدام مدل‌های کت زنانه برای شش ماه دوم سال ۱۴۰۳ ترند هستند؟
در پاییز و زمستان امسال انواع کت زنانه مانند کت‌های پشمی، کت‌های مشکی ظریف، کت‌های بامبر و پافرها محبوبیت خود را به حداکثر رسانده‌اند.

بهترین اکسسوری برای فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۳ کدام است؟
یکی از بهترین و ترندی‌ترین اکسسوری‌های امسال استفاده از شال‌های پهن و بزرگ استفاده کنید. آن‌ها را به‌خوبی بر روی شانه خود فرم دهید. حتی می‌توانید آن را با یک سنجاق سینه ظریف در جای خود ثابت کنید.

چگونه یک کت ترند زنانه را به‌صورت لایه‌ای در استایل خود استفاده کنیم؟
کت‌ها معمولاً لایه‌ی بالایی و آخر استایل در فصل‌های سرد سال هستند. پس به بافت لباسی که در زیر آن استفاده می‌کنید، حتماً دقت کنید. به‌عنوان‌مثال یک پلیور زنانه برای زیر کت پف‌دار بدون آستین (پافر) یک انتخاب هوشمندانه است زیرا در صورت انتخاب یک کاپشن پفی آستین‌دار، قسمت دست‌ها بسیار حجیم شده و استایل شما شلخته و نامتوازن به نظر خواهد رسید. لباس‌هایی با بافت نازک برای زیر پالتو و کاپشن زنانه گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *