0

نگران بحران‌های ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب نیستیم

نگران بحران‌های ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب نیستیم
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاک‌نژاد صبح شنبه در سفر به عسلویه اظهار کرد: نگران بحران‌هایی که دشمنان انقلاب ایجاد می‌کنند نیستیم و این سفر برای ما سفری کاری و عادی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سفر به عسلویه به منظور بازید از این منطقه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکارانم که در سکوها فعالیت می‌کنند و نقش تعیین کننده‌ای در تأمین گاز کشور دارند انجام می‌شود.

وزیر نفت بیان کرد: همچنین در این سفر با مشکلاتی که ممکن است این عزیزان داشته باشند آشنا شده و درصدد رفع آنها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه از گذشته نکاتی مدنظر داشته‌ام و اقدام‌هایی برای رفع مشکلات انجام شده است، اما تمایل دارم که این موضوع را مستقیماً از زبان آنها شنیده تا چالش‌ها برطرف شود.

پاک نژاد تصریح کرد: می‌خواهم در این روزهای خاص قوت قلبی برای همکارانم بوده و در کنار آنها باشم.

مهم‌ترین برنامه این سفر پس از بازدید از پروژه‌ها و گفتگو با کارکنان عملیاتی برگزاری نشست‌های مشترک مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی با وزیر نفت است، که قرار است، راهکارهای مناسب برای شتاب‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها بررسی شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *