0

احداث آسفالت راه‌های روستایی در خراسان شمالی ۳۸درصد افزایش داشت

احداث آسفالت راه‌های روستایی در خراسان شمالی ۳۸درصد افزایش داشت
بازدید 4

محمد مشتری مدیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۶ ماه گذشته ۱۲۵.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی خراسان شمالی با ۲ هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال اعتبار احداث و روکش آسفالت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۴.۵ کیلومتر راه روستایی با ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت و ۶۱ دستگاه ابنیه فنی احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به برخورداری ۷ روستا با هزار و ۹۸۳ خانوار از راه آسفالته، اظهار کرد: ۵ کیلومتر محور روستایی در شهرستان بجنورد (روستاهای قاضی – میان زو، مرز – مهنان، باقرخان و قلعه محمدی – حسن آباد) و ۴.۲ کیلومتر محور روستایی در شهرستان شیروان (فیروزه – قلجق، دوراهی برزلان – پیره – جنگاه و برزلی) احداث و آسفالت شد.

مشتری ادامه داد: احداث و آسفالت محورهای روستایی حسن آباد و فتح الله در شهرستان مانه به طول ۳.۳ کیلومتر و محور روستایی دشتک علیا در شهرستان سملقان به طول ۲ کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه راه روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی به روکش آسفالت محورهای روستایی و فرعی به طول ۱۱۱ کیلومتر با صرف هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال اعتبار اشاره و تصریح کرد: برای روکش آسفالت ۶۸ کیلومتر راه روستایی ۹۴۱ میلیارد ریال و برای روکش ۴۳ کیلومتر راه فرعی ۵۸۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مشتری، میزان روکش آسفالت محورهای روستایی و فرعی در شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، جاجرم و بام و صفی آباد را به ترتیب ۲۳.۵ کیلومتر، ۱۷.۵ کیلومتر، ۱۵.۱ کیلومتر و ۱۵ کیلومتر برشمرد و افزود: در شهرستان‌های سملقان ۱۱.۵ کیلومتر، اسفراین ۹.۸ کیلومتر، مانه ۸.۸ کیلومتر، شیروان ۷.۹ کیلومتر و گرمه ۲ کیلومتر محور روستایی و فرعی روکش آسفالت شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *