0

برخورد پژو ۲۰۶ با تیر برق ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

برخورد پژو ۲۰۶ با تیر برق ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
بازدید 7

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره وقوع تصادف در اتوبان لشگری گفت: ساعت ۲۳:۵۴ دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه تصادف به آدرس مسیر شمال به جنوب خیابان داروپخش نرسیده به اتوبان شهید لشگری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهارداشت: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند یک خودرو پژو ۲۰۶، که چهار سرنشین جوان، دو زن و دو مرد داشت، به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از رد شدن از روی جوی آب، به تیربرق سیمانی برخورد کرده است.

ملکی گفت: در پی این حادثه تیر برق شکسته و تکه‌ای از آن روی پشت‌بام ساختمان کناری افتاده و بخش زیادی از خودرو متلاشی شده بود.

وی درباره وضعیت سرنشینان خودرو افزود: دو سرنشین آقا توانسته بودند خود را از خودرو خارج کنند، البته وضعیت یکی از آنها به شدت وخیم بود. دو نفر خانم نیز در خودروی متلاشی شده، محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: آتش نشانان اقدام به برش قطعات آهن خودرو و خارج کردن دو خانم کردند که متأسفانه مشخص شد یکی از این خانم‌ها جان خود را از دست داده و دیگری مصدوم شده است. بنابراین این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

ملکی بیان داشت: این عملیات ساعتی بعد به پایان رسید و محل برای شناسایی علت حادثه و ایمن‌سازی تحویل عوامل پلیس شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *