0

حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان نظام پرستاری/توجه به همکاری در حوزه های فرهنگی مابین سازمان‌ نظام پرستاری و وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور  مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان نظام پرستاری/توجه به همکاری در حوزه های فرهنگی مابین سازمان‌ نظام پرستاری و وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی
بازدید 84

 
 مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در سازمان نظام پرستاری، بر همکاری های دوجانبه مابین سازمان نظام پرستاری و این وزارتخانه تاکید کردند.

 به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام پرستاری؛ محمدتقی جهان‌پور رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری و مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری، نشست مشترکی با مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردند.  در این نشست بر لزوم همکاری های دوجانبه مابین سازمان نظام پرستاری و وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد.
 رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری در این نشست عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ شهید نظام سلامت در ایام کرونا به میهن عزیزمان تقدیم کرده‌ که حدود ۱۶۰ نفر آن ها کادر پرستاری بوده‌اند. زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان باید در برنامه های همه نهاد های فرهنگی کشور باشد.
وی در پایان بیان کرد: توجه به امکانات فرهنگی برای پرستاران، تولید محتوای فرهنگی از قبیل فیلم، کتاب، کلیپ، مستند و…و همچنین تحقیق و پژوهش در حوزه های فرهنگی برای جامعه فرهیخته پرستاری جزو الویت های سازمان نظام پرستاری است که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته خواهد شد.
 

ino.ir/1/1628/2106

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *