0

نیاز امروز مدیریت جهادی و انقلابی است

نیاز امروز مدیریت جهادی و انقلابی است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی بعد از ظهر روز یکشنبه در نشست با فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین (ع) استان، اظهار کرد: مدیریت کشور، به‌ویژه در شرایط کنونی، نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است و مدیران باید با استفاده از دانش، تخصص و تعهد، به سمت کارهای جهشی و جهادی حرکت کنند تا بتوانیم با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با اعتقاد به عزت و کرامت انسان‌ها، هدف اصلی انقلاب را حفظ حرمت و عزت ملت معرفی کردند، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران با شعار استقلال، آزادی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم به کشورهای دیگر الهام بخشید.

وی افزود: قدرت و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سپاه پاسداران، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، نشان‌دهنده تلاش‌های مردم و همراهی آنها از ابتدای انقلاب است.

استاندار همدان تاکید کرد: سپاه پاسداران نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در سال‌های پس از آن نیز در حوزه‌های مختلفی همچون سازندگی، توسعه زیرساخت‌ها، و مسائل اجتماعی و فرهنگی، نقش فعال و مؤثری ایفا کرده است.

ملانوری‌شمسی با بیان اینکه توانمندی‌ها و مهارت‌های این نهاد انقلابی در ایجاد زیرساخت‌های لازم و امکانات لجستیکی، قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب با تکیه بر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از جمله؛ اجتماعی، فرهنگی و امنیتی، سرمایه‌گذاری‌های طولانی‌مدت انجام داد و این سرمایه‌گذاری‌ها امروز به نتیجه رسیده و منجر به قدرت و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از سیاست‌های کلیدی نظام جمهوری اسلامی، می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و توجه به ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم در مناطق کمتر توسعه‌یافته، از جمله سیاست‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد و به طور عملیاتی اجرا شود.

استاندار همدان تصریح کرد: اتحاد و همبستگی ملی یکی از اساسی‌ترین اصول برای پیشرفت و توسعه کشور است و کنار گذاشتن اختلافات جناحی و تمرکز بر منافع ملی، می‌تواند مسیر حرکت کشور به سمت رشد و توسعه را هموارتر کند و باعث ایجاد اعتماد و امید در بین مردم شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *