0

راه اندازی رشته تحصیلی حمل و نقل در استان خوزستان

راه اندازی رشته تحصیلی حمل و نقل در استان خوزستان
بازدید 16

محمد جولانژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با امضای توافقنامه‌ای میان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و آموزش و پرورش استان خوزستان، رشته حمل و نقل در مقطع متوسطه دوم و در هنرستان خوارزمی اهواز برای اولین بار در سال تحصیلی جاری در استان راه اندازی شد.

وی افزود: بر اساس این توافق، اداره کل راهداری و حمل و نقل استان مدرسان دروس تخصصی این رشته را به مدت سه سال تأمین و نیز امکان بازدید دانش آموزان را از مراکز تولید بار و جابجایی مسافر فراهم می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه مدت تحصیل در این رشته به عنوان سابقه کار محسوب خواهد شد، گفت: فارغ التحصیلان این رشته پس از فارغ التحصیلی و اخذ مدرک دیپلم، می‌توانند در شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر مشغول به کار شوند.

جولانژاد تصریح کرد: این اداره کل در نظر دارد در گام بعدی رشته مهندسی حمل و نقل در مقطع کارشناسی را در دانشگاه‌های استان راه اندازی کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *