0

صدور موافقت اصولی برای ۵ طرح گردشگری در استان البرز

صدور موافقت اصولی برای ۵ طرح گردشگری در استان البرز
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: هشت طرح گردشگری در کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز بررسی و از این تعداد پنج مورد تأیید شد.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها در زمینه ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری در البرز شامل ایجاد دو رستوران سنتی، دو مجتمع گردشگری و یک بوم گردی در شهرستان‌های مختلف استان هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: این پنج طرح برای دریافت موافقت اصولی با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۸ نفر به تأیید رسیدند.

خاکی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری به ارتقای زیرساخت‌های این حوزه در البرز و رونق اقتصاد پایدار در استان منجر می‌شود، بنابراین به صورت ویژه این اقدام مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به صدور موافقت اصولی با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بیان کرد: این امر در مراحل تکمیلی، نیازمند اخذ استعلام از ادارات مرتبط و همکاری و تعامل بین دستگاهی است.

کد خبر 6251956

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *