0

تولید محتوای انقلابی یکی از دغدغه های مجموعه حوزه هنری است

تولید محتوای انقلابی یکی از دغدغه های مجموعه حوزه هنری است
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسام بنی فاطمه عصر پنجشنبه در دیدار با استاندار گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر و انقلاب اظهار کرد: سند زیست بوم فرهنگ و هنر امسال به بهره برداری می‌رسد و در اختیار تمامی دستگاه قرار می‌گیرد.
وی افزود: تولید محتوا انقلابی یکی از دغدغه‌های مجموعه حوزه هنری است که برای روایت پیشرفت و زیست بوم استان بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به سخنان شهید آوینی که هنرمند باید اهل درد باشد، گفت: اکنون در ایامی قرار داریم که غزه و فلسطین مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته و اگر هنرمند نسبت به تاریخ و سرنوشت انسان و هویت فرهنگی خیش متعهد باشد هیچ گاه در برابر ظلم سکوت نمی‌کند که در همین راستا هنرمندان گلستانی برنامه‌های مختلفی در راستای حمایت از این مردم بی دفاع برگزار کردند.
وی یادآور شد: تولید هنر برای انقلاب، تربیت هنرمند متعهد و ترویج آثار هنر انقلاب جز برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی است که سعی داریم آن را عملیاتی کنیم.
بنی فاطمه افتتاح کتابخانه مشارکتی سوره در مرکز رشد و راه اندازی دفتر هنر مردمی را از جمله اقدامات حوزه هنری در استان دانست و اظهار کرد: در بحث روایت پیشرفت نخستین محفل خاطره گویی پیشرفت کشور را در استان گلستان با همکاری سازمان تبلیغات برگزار کردیم.
وی از راه اندازی مرکز رشد طی سال گذشته در استان خبر داد و افزود: در دوره مقدماتی در مرکز رشد به اتمام رسید و اکنون دوره نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای نیازمند کمک است.
بنی فاطمه با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۳ در تاریخ شفاهی تمام تمرکز ما در دو حوزه روایت پایداری و روایت پیشرفت خواهد بود، اظهار کرد: ما برای سه برهه از زمان شامل قبل از انقلاب تا سال ۱۳۵۷ با عنوان روایت انقلاب و از زمان پیروزی انقلاب تا پیروزی جنگ تحمیلی با عنوان روایت پایداری و از زمان پایان جنگ تحمیلی تا امروز با عنوان روایت پیشرفت محتواهای هنری در استان تولید می‌کنیم و بعد سعی داریم آن را به اثر هنری تبدیل کنیم.
وی از تشکیل نهضت رصد سوژه تاریخ شفاهی و روایات پیشرفت در استان خبر داد و گفت: امسال با راه اندازی گروه‌ها یی در شهر سوژه‌های مرتبط با دفاع مقدس در شهر رصد خواهد شد و از بین آنها بهترین سوژه انتخاب و از آن اثر هنری تولید می‌شود.
رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه رویداد ملی استعدادیابی یک صدا ایران با حضور ۱۶۰ دانش آموز اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: با برگزاری این برنامه ۴۰ دانش آموز انتخاب شدند و مرکز رشد راه اندازی شد و سعی داریم بعد از سه سال هنرمند حرفه‌ای تحویل جامعه دهیم

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *