0

نیروهای هلال احمر مرکزی به ۳۴۲ حادثه امدادرسانی کردند

نیروهای هلال احمر مرکزی به ۳۴۲ حادثه امدادرسانی کردند
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی اظهار کرد: بیشترین حوادثی که نیمه نخست امسال که توسط هلال احمر امدادرسانی شد، شامل ترافیکی برون شهری، خدمات حضوری، خدمات مناسبتی، شهری، صنعتی، کارگاهی، کوهستان و مفقودی و فوریت پزشکی بود.

وی بیان کرد: در مأموریت‌های این مدت به ۶۹۵ نفر خدمات امداد و نجات ارائه شد و ۱۵۴ مصدوم هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: بیشترین تعداد مأموریت انجام شده توسط این جمعیت در ۶ ماه نخست امسال، مربوط به پایگاه‌های شهدای زرندیه شهرستان زرندیه در جاده ساوه – تهران، پایگاه شهید بابانظری شهرستان ساوه در محور ارتباطی ساوه – بوئین زهرا و پایگاه شهید چمران شهر غرق آباددر جاده ساوه – همدان بود.

شهرجردی عنوان کرد: ۴۲۹ تیم امدادی و عملیاتی شامل یک‌هزار و ۶۵۳ نیروی عملیاتی در عملیات‌های نیمه نخست امسال جمعیت هلال احمر این استان به همراه ۲۷۷ خودروی آمبولانس، نجات و کمک‌دار سبک و سنگین حضور داشتند.

وی یادآور شد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ابتدای سال جاری، ۵۳ مورد خدمات انجام شد که شامل ۳۰ مورد مأموریت ترافیکی، ۶ مورد مأموریت کوهستان و ۱۷ مورد سایر خدمات انجام شده بود که منجر به انتقال ۳۰ مصدوم به مراکز درمانی و هشت مورد درمان سرپایی در محل حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: در حادثه ۲۷ خردادماه امسال ریزش معدن در کیلومتر ۳۰ محور اراک – توره، تیم‌های امدادی در منطقه حضور یافتند و از تیم‌های پشتیبان استان‌های قم، همدان و لرستان نیز بهره‌گیری شد.

شهرجردی گفت: خدمات رسانی و امدادرسانی به زائران اربعین حسینی از دیگر اقدامات این جمعیت در ۶ ماه نخست امسال بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *