0

مدرسه خیر ساز روستای «دویره» شهرستان بوشهر به بهره‌برداری رسید

مدرسه خیر ساز  روستای «دویره» شهرستان بوشهر به بهره‌برداری رسید
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در این مراسم بیان کرد: شاد ترین اعضای جمع حاضر خانواده فهیم و بزرگ منصوری هستند که این کار بزرگ را انجام داده‌اند و هر کار خیری که توسط دانش آموزان انجام شود و در آینده از پزشک و معلم و … شوند در کار خیر آنان سهیم خواهند بود.

محمد هادی رستمیان افزود: امیدواریم جوانان دانش آموز برای آنکه ایرانی قدرتمند و سراسر غرور و سربلند داشته باشیم قدر خود را بدانند و با زیرساختی که امروز با همت خیر محترم و همراهی اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته است آینده خود و ایران را رقم خواهند زد و فعالیت‌های خود را توسعه محور و هدفمند پیش خواهند برد.

وی بیان داشت: ساخت ۱۲۹ فضای آموزشی در قالب ۹۶۴ کلاس درس خدمتی بوده است که تا امروز در مجموعه نوسازی مدارس استان بوشهر و با همراهی و همت خیرین انجام پذیرفته است.

مدرسه خیر ساز  روستای «دویره» شهرستان بوشهر به بهره‌برداری رسید

۱۹۸ پروژه فعال در استان بوشهر

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه ۱۲۹ مین پروژه با ۹۴۶ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان است که با حضور استاندار بوشهر افتتاح می‌شود و این یک رکورد تاریخی در استان محسوب می‌شود.

ابراهیم احمدی افزود: در حال حاضر ۱۹۸ پروژه فعال در استان در حال انجام می‌باشد که مدیون حمایت‌های استاندار و فرمانداران و افرادی است که دغدغه مند مدرسه سازی هستند در سالی که به نام سال آموزش و پرورش و نهضت مدرسه سازی نام گذاری گردیده است.

احمدی در ادامه بیان داشت: این پروژه از کارهای خاصی بود که کاملاً خیرساز و توسط خانم آتنا منصوری و خانواده ایشان به یاد پدر بزرگوارشان در حداقل زمان ممکن ۸ ماه انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه در ۶ کلاس درس و زیربنای ۵۶۰ مترمربع ساخته شده است و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده است که موجب تحصیل ۳۰۰ دانش آموز در فضای مطلوب و در روستای خود خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *