0

آغاز تعریض مسیر گردشگری سداکباتان و چشین و ابرو

آغاز تعریض مسیر گردشگری سداکباتان و چشین و ابرو
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی در بازدید از مسیرهای گردشگری همدان که با حضور دکتر حاجی‌بابایی نایب رئیس اول مجلس و جمعی از مدیران و به دعوت فرمانداری همدان انجام شد، اظهار داشت: از ظرفیت‌های مهم گردشگری همدان که مغفول باقی مانده بود مسیر گردشگری سد اکباتان و روستاهای چشین و ابرو است.

فرماندار همدان گفت: سایر مناطق گردشگری همدان مانند گنج‌نامه پاسخگوی جمعیت حال حاضر همدان و مسافران گردشگران نیست، لذا استفاده از سایر مناطق گردشگری و ایجاد زیر ساخت‌ها ضروری است.

وی افزود: مسیر گردشگری سد اکباتان تا پارک جنگی و ساحلی اکباتان و روستاهای مقصد گردشگری، ظرفیتی بسیار خوب است که مسیر دسترسی استاندارد آن بسیار ضروری و در حال انجام است.

فرماندار همدان با قدردانی از حمایت‌های دکتر حاجی‌بابایی و تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان خاطرنشان کرد: ایجاد راه دسترسی استاندارد و سایر زیرساخت‌ها ارزش افزوده باغات و املاک را نیز افزایش می‌دهد.

کد خبر 6252971

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *