0

دغدغه‌های فعالان حوزه‌های زنان در کل کشور ارزشمند است

دغدغه‌های فعالان حوزه‌های زنان در کل کشور ارزشمند است
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروزآذر، در نشست صمیمی با مسئولان و فعالان ستادهای پزشکیان در حوزه زنان ضمن تشکر از تلاش‌های فعالان استانی در جریان انتخابات و پیش از آن تصریح کرد: ما اینجا هستیم که صدای شما را از دل استان‌های‌تان بشنویم. نکات بسیاری در کل کشور و درباره مسائل زنان وجود دارد که ما نمی‌دانیم و تمایل داریم از زبان شما، این مسائل را بشنویم.

وی ادامه داد: دغدغه‌های فعالان حوزه‌های زنان در کل کشور ارزشمند است. در معاونت امور زنان و خانواده تلاش می‌کنیم مسائل زنان را از زبان فعالان استانی بشنویم و با کمک یکدیگر، برای حل آن‌ها، بهترین راهکارها را بیابیم.

لیلا فلاحتی استادیار پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی نیز در این نشست، در سخنرانی خود با موضوع «کاربست رویکردهای جنسیتی در توسعه» با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی جنسیتی در مباحث توسعهٔ پایدار، بر ضرورت در نظر گرفتن فرهنگ و تفاوت‌های فرهنگی در برنامه‌ریزی جنسیتی تاکید کرد و گفت: برای ارتقای وضعیت زنان و از میان بردن شکاف‌های جنسیتی، لازم است انتظارات نقشی را در فرهنگ‌مان بشناسیم و تنوع‌های فرهنگی را در بازنمایی انتظارات جنسیتی در نظر بگیریم.

وی به در نظر گرفتن نقش‌های مردان در برنامه‌ریزی‌های جنسیتی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه حوزه زنان بدون در نظر گرفتن نقش‌های مردان امکان‌پذیر نیست و به همین خاطر در برنامه‌ریزی‌های جنسیتی، لازم است مردان را بیش از پیش در نظر بگیریم.

در ادامه این نشست، فعالان حوزه زنان ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، در کارگروه‌هایی به بحث و بررسی مسائل زنان در استان‌های خود پرداختند. در این کارگروه‌ها به کمک تسهیلگران و راهبران حوزه زنان، مسائل مرتبط با حوزه زنان در هر استان به کمک روش‌های مشارکتی احصا و دربارهٔ مؤثرترین راه حل‌های این مسائل، همفکری‌هایی انجام شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *