0

مزایای صادرات محصولات سلامت/ افزایش کیفیت و رقابت در تولید

مزایای صادرات محصولات سلامت/ افزایش کیفیت و رقابت در تولید
بازدید 9

سیدعلی معبودی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: صادرات در تولید اثر به سزایی دارد، به خصوص برای شرکت‌هایی که در تأمین مالی و خریدهای خود دچار اختلال هستند.

وی با اشاره به اهمیت محصولات صادراتی به کشورهای مقصد، افزود: محصول صادراتی باید الزامات کیفی کشور مقصد را پاس کند و همین موضوع باعث رقابت در تولید محصولات با کیفیت می‌شود که در نتیجه آن، قدرت محصولات تولید داخل افزایش می‌یابد.

معبودی ادامه داد: صادرات محصولات باعث ایجاد عمق استراتژیک در تولید می‌شود و بخش مهمی از تأمین ارز از همین طریق تأمین می‌شود.

وی، اهمیت صادرات در تسخیر بازارهای منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: ورود به بازارهای منطقه‌ای مثل آفریقا، امرو، خاورمیانه، آسیای میانه، آسیای جنوب غربی و…، می‌تواند به ارزآوری و بالا رفتن کیفیت محصولات داخلی منجر شود.

معبودی همچنین از برگزاری نمایشگاه‌ها به خصوص در عرصه بین المللی به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های صادرات محصولات داخلی نام برد و افزود: اگر این نمایشگاه‌ها، انعکاس خوبی داشته باشند؛ قطعاً در صادرات نیز اثرگذار خواهند بود.

وی گفت: حضور خارجی در چنین نمایشگاه‌هایی، نگاه به تولید کننده ایرانی را تغییر می‌دهد و توان تولید داخلی را برای صادرات، افزایش می‌دهد که در مجموع، باعث ایجاد درآمد ارزی برای شرکت‌ها و کشور می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *