0

نماز جمعه «نصر» تکمیل کننده عملیات وعده صادق ۲ بود

نماز جمعه «نصر» تکمیل کننده عملیات وعده صادق ۲ بود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد خرم آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به اقامه نماز جمعه هفته گذشته به امامت مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقامه نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب تکمیل کننده حماسه عملیات وعده صادق ۲ بود.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه ایران اسلامی در عملیات وعده صادق ۲، به دشمنان فهماند که «دوران بزن در رو» به پایان رسیده است، افزود: در این عملیات کار بزرگی انجام گرفت و به دشمنان نشان داده شد که برای ایران اسلامی کاری ندارد که همه پایگاه‌های آنها را مورد هدف قرار دهد.

وی گفت: در عملیات وعده صادق ۲ کار بسیار بزرگی توسط نیروهای ایران اسلامی انجام شد که باید از رهبر معظم انقلاب، دولت، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

وی گفت: در حالی که دشمنان اذعان می‌کردند رهبر انقلاب پنهان شده، اما اقامه نماز جمعه نصر با همه خطرات که برای رهبری و جمعیت حاضر در مصلی تهران وجود داشت، به خوبی و زیبایی اقامه شد و نشان داد که مقام معظم رهبری به موقع و به جا به دشمنان فهماندند که ما ترسی از شهادت نداریم.

نماز جمعه «نصر» تکمیل کننده عملیات وعده صادق ۲ بود

حجت الاسلام خرم آبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تمدن ساز است و می‌خواهد زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند و به زودی اتفاقات زیبا که خداوند به مستضعفان جهان وعده داده را در این انقلاب به نظاره خواهیم نشست.

وی با اشاره به نکات مهمی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته تهران ادامه داد: عزت و حکمت الهی برای مسلمانان در صورت داشتن اتحاد و هم صدا بودن، ولایت و همبستگی سیاست قرآن برای مسلمانان، تفرقه و جدایی سیاست دشمنان برای مسلمانان، اتاق فرمان واحد برای اجرای سیاست‌های مختلف، بیداری و عدم غفلت ملت‌ها راه مبتلا نشدن به محاصره دشمن، حق قانونی فلسطین برای دفاع از خاک خود در برابر اشغالگران، مشروع و قانونی بودن حمایت حزب الله لبنان از غزه، عدم تعلل و شتابزدگی جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی از جمله نکات فرمایشات رهبری در این خطبه‌ها بود.

نماز جمعه «نصر» تکمیل کننده عملیات وعده صادق ۲ بود

امام جمعه موقت گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌ها همچنین به زبان عربی مطالبی بیان فرمودند و به مردم لبنان در شرایط سخت کنونی امید دادند و فرمودند جهاد و کمک به مردم و فلسطین برای ما واجب است و باید کمک کنیم.

وی با اشاره به شبهه ایجاد شده بعضی که میگویند ما چه کار به فلسطین، لبنان و سوریه داریم، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با شعار از نیل تا فرات آمده تا همه این مناطق را در سیطره داشته باشد.

امام جمعه موقت گناوه بیان کرد: حمایت کشور ما از فلسطین، لبنان و سوریه و سایر کشورها برای حفظ منافع کشور خودمان است و اگر کسی با آن مشکل دارد بداند که این جنگ طلبی نیست بلکه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد گفت: مسئولان و دست اندر کاران در ساخت و سازها و خودروها و غیره، استانداردها را هر چه بیشتر رعایت کنند.

حجت الاسلام خرم آبادی با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) گفت: مزار شریف حضرت معصومه در کشور ما و در شهر مقدس قم مایه افتخار و مباهات ما ایرانیان است.

وی با اشاره به روز جهانی فقر گفت: مسئولان اهتمام بیشتری برای کاهش فاصله طبقاتی و ریشه کنی فقر در جامعه داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *