0

چهار نماینده ایران وارد جدول ۶۴ نفره شدند

چهار نماینده ایران وارد جدول  ۶۴ نفره شدند
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین مرحله از رقابت‌های انفرادی مردان مسابقات قهرمانی آسیا، امروز نماینده تنیس روی میز کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل کار آنها ۴ پیروزی و یک شکست بود.

ابتدا محمد موسوی طاهر به مصاف علی اعظم از عربستان رفت و ٣ بر صفر به راحتی حریف خود را شکست داد. موسوی در مرحله بعد به مصاف وانگ چوکین نفر اول رتبه بندی دنیا از چین خواهد رفت.

امیرحسین هدایی دیگر ملی پوش کشورمان در مصاف با زیک حسن از مالدیو به راحتی ٣ بر صفر پیروز شد و در مرحله بعد با وونگ کی شن از مالزی مسابقه خواهد داد.

نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان نیز در مصاف با چانول از سریلانکا با نتیجه ٣ بر ١ به پیروزی رسید و در مرحله ١ / ٣٢ پایانی با شاهرخ ایسکندروف از ازبکستان مصاف خواهد کرد.

بنیامین فرجی، شگفتی ساز مسابقات در نخستین دیدار به دلیل حاضر نشدن حریف عربستانی خود ٣ بر صفر پیروز اعلام شد و در مرحله بعد جدالی سخت و حساس با لین شیدونگ چینی نفر سوم رتبه بندی دنیا دارد.

محمدجواد سهرابی دیگر ملی پوش حاضر در این مسابقات در مصاف با پانگ این کویین از سنگاپور ٣ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

٢٦ بازیکن برتر مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ٢٠٢٥ دوحه را کسب خواهند کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ١٦ تا ٢٢ مهرماه در آستانه قزاقستان در جریان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *