0

سه قایق دیگر ایران راهی فینال شدند/ حضور همه پاروزنان در فینال

سه قایق دیگر ایران راهی فینال شدند/ حضور همه پاروزنان در فینال
بازدید 6

به گزار خبرنگار مهر، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا که از صبح روز گذشته در سمرقند ازبکستان آغاز شده بود، امروز جمعه بیستم مهرماه نیز با رقابت نمایندگان کشورمان ادامه پیدا کرد.

نمایندگان ایران امروز در ۳ ماده رقابت کردند. زینب نوروزی و کیمیا زارعی در مسابقه تعیین خط روئینگ دونفره سبک‌وزن در رقابت با حریفانی از ویتنام، تایلند، قزاقستان و ژاپن با زمان ۸:۰۸.۴۶۸ دقیقه اول شدند. در این رقابت نمایندگان تایلند و ویتنام دوم و سوم شدند. رقابت فینال این ماده روز یکشنبه ۲۲ مهر برگزار می‌شود.

امیرحسین محمودپور در گروه دوم مقدماتی روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن مردان با حریفانی از عراق و ویتنام با زمان ۸:۱۶.۶۵۲ دقیقه اول شد و به فینال صعود کرد. در این رقابت نمایندگان عراق و ویتنام دوم و سوم شدند. رقابت فینال این ماده روز یکشنبه ۲۲ مهر برگزار می‌شود.

کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در رقابت تعیین‌خط روئینگ دونفره سنگین‌وزن بانوان با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، ازبکستان، چین و قزاقستان با زمان ۸:۳۶.۲۹۶ دقیقه سوم شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ازبکستان اول و دوم شدند. رقابت فینال این ماده روز یکشنبه ۲۲ مهر برگزار می‌شود.

پیش از این در روز نخست این رویداد، سه قایق کشورمان در بخش بانوان مجوز حضور در مسابقه فینال را بدست آورده بودند. به این ترتیب ایران در بخش فینال مسابقات روئینگ قهرمانی بزرگسالان آسیا شش قایق دارد.

ملی‌پوشان روئینگ ایران با ترکیب ۵ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند. مهسا جاور، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، فاطمه مجلل و امیرحسین محمودپور ورزشکاران و افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ایران در این رویداد هستند.

این رقابت‌ها فردا با آغاز رقابت‌های فینال برای نمایندگان کشورمان دنبال می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *