0

۷ متخلف شکار در شهرستان ارومیه دستگیر شدند

۷ متخلف شکار در شهرستان ارومیه دستگیر شدند
بازدید 10

علیرضا لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه طی روزهای پنج شنبه و جمعه در دو عملیات جداگانه، تعداد هفت شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این شکارچیان در منطقه نازلو و دره جرمی این شهرستان دستگیر شده‌اند، افزود: از متخلفین ۷ قبضه اسلحه شکاری، ۲۹ عدد لاشه کبک و کبوتر وحشی و یک لاشه خرگوش وحشی کشف و ضبط شد و با تنظیم صورتجلسه تخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.

لطفی ادامه داد: هرگونه شکار حیات وحش در مناطق و زیستگاه‌های طبیعی شهرستان ارومیه ممنوع است و یگان حفاظت محیط زیست این اداره به صورت شبانه روزی مناطق حوزه استحفاظی شهرستان را مورد پایش و کنترل قرار می‌دهد و با متخلفین به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌شود.

وی از عموم مردم دوستدار محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی مانند صید و شکار موضوع را به شماره سامانه سراسری ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *