0

نکاتی که باید برای درمان آکنه بدانید

نکاتی که باید برای درمان آکنه بدانید
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، محققان پس از آزمایش ۱۱۱ محصول از خرده‌فروشان بزرگ ایالات متحده دریافتند کرم‌های حاوی بنزوئیل پراکسید (BPO) می‌توانند هنگام قرار گرفتن در قفسه‌های فروشگاه یا در کابینت دارو منازل، حاوی سطوح بالای بنزن باشند.

محققان گزارش کردند که بنزوئیل پراکسید هنگامی که در دمای اتاق، در دمای بالا و در معرض اشعه ماورا بنفش نور خورشید قرار می‌گیرد، به بنزن سرطان زا تجزیه می‌شود.

آنها خاطرنشان کردند که این اولین بار است که نشان داده شده است که محصولات بنزوئیل پراکسید در دمای معمولی به بنزن تجزیه می‌شوند.

دکتر «کریستوفر بونیک»، محقق ارشد و استادیار پوست در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل در کنتیکت، گفت: «تحقیق ما نشان می‌دهد که محصولات BPO می‌توانند در دمای معمولی اتاق، بنزن تولید کنند، در حالی که نگهداری در دمای سرد به طور قابل توجهی احتمال این تشکیل را کاهش می‌دهد.»

آژانس حفاظت از محیط زیست، بنزن را به عنوان یک ماده سرطان‌زای شناخته شده برای انسان طبقه‌بندی می‌کند و اشاره می‌کند که به طور خاص خطر ابتلاء به سرطان خون را افزایش می‌دهد.

بنزوئیل پراکسید به عنوان یک عامل ضد باکتری عمل می‌کند و در داروهای بدون نسخه و کرم‌های تجویزی برای آکنه یافت می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *