0

گفتمان وفاق باید در استان یزد ظهور و بروز پیدا کند

گفتمان وفاق باید در استان یزد ظهور و بروز پیدا کند
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پوردهقان صبح یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد از تلاش‌های شبانه روزی مهران فاطمی تقدیر کرد و اظهار داشت: او به واقع وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد و امیدواریم از تجربیات امثال ایشان در امور مختلف استفاده شود.

وی با بیان اینکه پست استانداری یزد از پست‌های سخت در زمینه‌های مختلف است، افزود: انتظارات بسیاری در حوزه های سیاسی، فرهنگی، تولید و … از استان یزد وجود دارد.

پوردهقان همچنین با اشاره به انتظاراتی که مردم از استاندار جدید دارند، بیان کرد: برای انتخاب استاندار یزد، هر فرد و گروهی نخبه گروه خود را معرفی می کرد و بعد اعمال فیلترها، به دو یا سه نفر رسیدیم و در نهایت محمدرضا بابایی به عنوان گزینه قطعی معرفی شد.

وی تاکید کرد: افرادی که اسامی آنها به عنوان استاندار مطرح بود، همگی قوی و قدر بودند و هر کدام سکان استانداری را به دست می گرفتند، اتفاقات خوبی برای استان رقم می خورد و اکنون که محمدرضا بابایی استاندار یزد شده است، همه باید با اتحاد و همدلی و هم افزایی به فکر پیشرفت استان و کشور باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس عنوان کرد: کلمه وفاق کلمه ای بود که رئیس جمهور به ادبیات سیاسی کشور اضافه کرد و در این زمینه بسیار قوی در حال پیش روی است و نگاهی به کابینه دولت، این مهم را محقق می کند.

وی تاکید کرد: حاکمیت به این نتیجه رسیده که دو قطبی ها را کنار بگذارد بنابراین همه باید وفاق به معنای تقویت نقاط مشترک را مدنظر قرار دهیم و با این نگاه پیش برویم.

پوردهقان ادامه داد: یزد با همه مشکلاتی که دارد، آماده شروع دوران جدیدی است و به عنوان یکی از ۳۰۰ نماینده مردم در مجلس، تمام قد در کنار استاندار جدید هستیم و با تعامل و همراهی و رفاقت و وفاق، مسائل و مشکلات استان را حل خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *