0

«هر روز معجزه تازه ای اتفاق می‌افتد» منتشر شد

«هر روز معجزه تازه ای اتفاق می‌افتد» منتشر شد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، جلد دوم از مجموعه جوانه با عنوان «هر روز معجزه تازه‌ای اتفاق می‌افتد» نوشته زهرا مظاهری به‌تازگی توسط انتشارات حماسه یاران منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب روایت خانواده‌های درگیر ناباروری است که سبک زندگی‌شان با نبود فرزند تغییر می‌کند؛ زن و شوهری که اصلاً بچه‌ای ندارند یا مادر و پدر و تک فرزندی که در حسرت خانواده‌ بزرگ‌تر به سر می‌برند و مشکل ناباروری ثانویه این‌لذت را از آنها می‌گیرد. این مشکل، در ظاهر چیزی را تهدید نمی‌کند و آن‌ها می‌توانند این‌درد را فراموش کنند و زندگی را ادامه بدهند. اما زندگی‌شان دیگر معمولی نخواهد بود.

روایت‌های این کتاب، قصه تلاش، امید، ناامیدی، دردهای روحی و جسمی و هزینه‌های مالی و روانی تحمیل شده به زنان و مردان در این راه هستند که از زبان زنان روایت می‌شوند و بیشتر به مشکلات آنها می‌پردازند.

در «هر روز معجزه تازه‌ای اتفاق می‌افتد» قصه‌های واقعی از زبان زنانی که درگیر ناباروری بوده‌اند روایت می‌شود و گردآورندگان کتاب روایت‌های مختلفی را برای این‌کار انتخاب کرده‌اند.

بخش اول روایت‌ها، مربوط به قصه‌های ناباروری اولیه هستند و از زبان زنانی روایت می‌شوند که در سال‌های اخیر با این‌مشکل روبرو بوده‌اند. سال‌های طلایی اولیه زندگی مشترک، در هر یک از قصه‌ها به دلیلی از دست رفته و صبر یا اهمال یا بهانه‌ها و شرایط مختلف، حسرت عمیقی را بر جان این‌زنان گذاشته که برای مادر شدن حاضر به انجام کارهای سخت شده‌اند.

بخش دوم روایت‌ها هم درباره زنانی است که نعمت مادری را چشیده‌اند اما به دلایل مختلف، از تکرار این لذت محروم مانده‌اند. شاید زمانی که خدا می‌خواسته، آنها نخواسته‌اند و حالا که با اشتیاق آن را طلب می‌کنند، خدا برایشان نمی‌خواهد. گاهی هم شرایط زندگی، موقعیت نامناسب یا حتی سهل انگاری، آنها را از رسیدن به آرزوی داشتن فرزندان بیشتر، بازداشته است.

این‌کتاب با ۲۰۷ صفحه منتشر شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *