0

مدارس نوبت عصر برخی شهرهای خوزستان تعطیل شد

مدارس نوبت عصر برخی شهرهای خوزستان تعطیل شد
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، به علت آلودگی هوا در شهرهای اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، رامهرمز، بهبهان و هویزه فعالیت آموزشی تمامی مدارس در نوبت بعد از ظهر به صورت مجازی شد.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۸ صبح امروز (۲۳ مهرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شماره ۲ اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان ۱۹۷، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۷۱، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۶۹، ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۶۷، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۷۱ و ایستگاه شرکت ملی حفاری ایران در اهواز ۱۶۵، ایستگاه اندیمشک ۱۵۴، دزفول ۱۶۰، هویزه ۱۷۶، خرمشهر ۱۵۴، شادگان ۱۵۶، ماهشهر ۱۶۱ و بهبهان ۱۶۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز گفت: بنا بر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، کارون، رامهرمز، بهبهان و هویزه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیر حضوری شد.

داود میر شکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در این شهرستان‌ها به صورت مجازی و از بستر برنامه شاد انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *