0

تکمیل بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل در اولویت است

تکمیل بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل در اولویت است
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کوچکی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم این بیمارستان در سریع‌ترین زمان ممکن افتتاح شود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل این طرح، اظهار کرد: بیمارستان امام حسن (ع) از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان است که با تکمیل آن ظرفیت ارائه خدمات درمانی در شهرستان آران و بیدگل و مناطق اطراف افزایش خواهد یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق دانشگاه، حمایت‌های وزارت بهداشت و خیران بزرگوار و سایر عوامل مرتبط، بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در سریع‌ترین زمان ممکن افتتاح شود تا مردم این منطقه از خدمات درمانی با کیفیت بهره مند شوند.

وی افزود: بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع و در شش طبقه در حال احداث است که این بیمارستان دارای ۱۱۴ تخت مصوب و بخش‌های مختلف درمانی و آموزشی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *