0

قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی برای کلانشهر اصفهان منعقد شد

قرارداد خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی برای کلانشهر اصفهان منعقد شد
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پرورش با اعلام این خبر گفت: تنها خودرویی که مجوز شورای عالی ترافیک برای فعالیت در ناوگان عمومی را دارد و پلاک شده است، خودروی جک. ای ۵۰ است که با مبلغ یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه اصفهان دومین شهر کشور است که در زمینه خرید تاکسی برقی اقدام کرده است، افزود: با حمایت دولت، شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان تاکسی برقی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آئین‌نامه واگذاری تاکسی‌برقی تصویب شد و رانندگانی که حداکثر سن آن‌ها ۵۵ سال باشد و حداقل پنج سال سابقه رانندگی ممتد با تاکسی داشته باشند، می‌توانند برای اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی این آئین‌نامه به کانال ایتای سازمان به نشانی http://news%20taxi/ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این تاکسی‌های برقی دارای ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی شرکت مربوطه است که با نرخ بهره حداکثر هشت درصد ارائه می‌شود، گفت: سایر شرایط خودرو در کانال ایتا توضیح داده شده است و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به سازمان تاکسیرانی واقع در پل تمدن مراجعه و از شرایط اطلاع پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحویل خودروها از سوی شرکت ۶۰ روز پس از تکمیل وجه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد خودروهای برقی محدود است، اولویت با رانندگانی است که زودتر نسبت به ثبت درخواست اقدام کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *