نوآوری در پاکت های پزشکی و آزمایشگاهی

نوآوری در پاکت های پزشکی و آزمایشگاهی

این روز ها هنگامی که از نوآوری صحبت می شود، تکنولوژی های فوق مدرن و بروز به ذهن می رسند.

اما گاهی تغیرات کوچک، نوآوری های بزرگی به همراه خود می آورند. گروه تولیدی و چاپ پاکت پلاس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه پاکت های آزمایشگاهی، پزشکی و رادیولوژی ، با بکارگیری راه حل های نوآورانه،  علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات مشتریان، برای حفظ محیط زیست نیز می کوشد. حال سوال این است که این نوآوری ها چه هستند و چگونه می توانند به شما به عنوان صاحب کسب و کار و حفظ محیط زیست کمک کنند؟

استفاده از کاغذ سنگی، بجای کاغذ سلولزی

یکی از مشکلات بزرگ در تولید بسیاری از محصولات کاغذی، استفاده از منابع طبیعی نظیر چوب درختان و آب است.پاکت پلاس با بهره‌گیری از یک کاغذ انحصاری به نام کاغذ پلاس که نوعی کاغذ سنگی-پلیمری است و بدون قطع درخت و با مصرف آب بسیار کم تولید می‌شود، پاکت هایی با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست تولید می کنید. این کاغذ‌ها نه تنها به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کنند، بلکه چاپ پذیری و کیفیت بالایی نیز دارند.

استفاده از دوخت به جای چسب

در پاکت‌های سنتی، معمولاً از چسب برای بستن لبه‌ها استفاده می‌شود که مشکلات زیادی به همراه دارد. چسب‌ نه تنها مقاومت بالایی ندارد و ظاهر پاکت را نیز خراب می کند، بلکه استفاده مداوم از آن‌ می‌تواند به محیط زیست آسیب بزند. پاکت پلاس با حذف چسب و استفاده از تکنولوژی دوخت در تمامی لبه‌های پاکت، نوآوری جدیدی در طراحی بسته‌بندی‌های پزشکی ارائه کرده است. این تکنولوژی دوختی نه تنها باعث افزایش استحکام و دوام پاکت‌ آزمایشگاهی یا پاکت رادیولوژی می‌شود بلکه به زیبایی پاکت های شما نیز می افزاید.

کاغذ سنگی در پاکت پلاس

خدمات مشتریان متفاوت

 یکی از عواملی که در بازار امروز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، خدمات پس از فروش است. این خدمات ممکن است شامل پشتیبانی در صورت وجود مشکل در محصولات، ارائه مشاوره در مورد انتخاب بهترین نوع پاکت، یا حتی قبول مرجوعی کالاهای معیوب باشد. وجود خدمات پس از فروش اطمینان بیشتری به شما می‌دهد. از این روی ما در پاکت پلاس اهمیت ویژه ای به این بخش می دهیم که شامل موارد زیر است:

دریافت نمونه کار رایگان در محل کارتان

 جهت آشنایی بیشتر شما با محصولات، ما نمونه کارهایی از همکارانتان را برای شما ارسال می کنیم. فقط کافیست با مراجعه به وبسایت پاکت پلاس و پر کردن فرم دریافت نمونه کار، درخواست خود را ثبت کنید تا پکیج نمونه کار را در هر جای کشور هستید دریافت کنید و با کیفیت کار از نزدیک آشنا شوید.

ضمانت چاپ:  

 پاکت پلاس همواره به کیفیت محصول و رضایت مشتری اهمیت زیادی می‌دهد. از این روی تمامی محصولات پاکت پلاس دارای گارانتی چاپ، رنگ، تیراژ دقیق و باربری می باشد.

طراحی بروز و زیبا از خدمات رایگان پاکت پلاس!

تمامی محصولات در پاکت پلاس کاملا با توجه به نیاز شما و به صورت اختصاصی و با استاندارد های بروز دنیا طراحی می شوند تا بتوانند در کنار زیبایی، بیانگر هویت برند و کسب و کار شما باشند. شما می توانید طرح دلخواه خود را برای چاپ انواع پاکت و سفارش پاکت A5 و یا دیگر سایز ها داشته باشید.

قیمت منصفانه

درست است که بسته بندی های تولید شده در پاکت پلاس مثل پاکت MRI یک پاکت لوکس محسوب می شود اما قیمت آن کاملا مناسب است. البته باید گفت که ارزانترین قیمت را دریافت نمی کنید اما با توجه به خدمات، قطعا بهترین قیمت را دریافت می کنید. 

در نهایت هدف پاکت پلاس به عنوان بزرگترین گروه تولیدی و چاپ، محصولات با کیفیت مبتنی بر اهمیت به محیط زیست، قیمت منصفانه و رابطه مستمر با مشتری است.

منبع: packatplus.ir
  |   لینک کوتاه : https://iranmedicalinfo.com/?p=76557

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. طاها گفت:

    سلام وقت بخیر پاکت های جذابی که با نوآوری ساخته شده خیلی عالی شدند و البته نوآوری در خیلی جاها لازمه ممنون از شما برای پست مفیدی که گذاشتید.

    1. کارشناس روابط عمومی گفت:

      سلام خیلی ممنون از شما بابت وقتی که گذاشتید و تنها هدف ما رضایت شما عزیزان است.