0

انتقاد از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل

انتقاد از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام سرمست روز سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با وجود اینکه نماینده عالی دولت در استان هستم، اما اگر اختلافی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد شود، طرف بخش خصوصی خواهم بود.

استاندار آذربایجان شرقی بر حضور میدانی مدیران در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: برای اینکه مشکلات واحدهای تولیدی را درک کنیم باید مدیریت به صورت میدانی بوده و کارگروه تسهیل در کف میدان حضور داشته باشد تا مشکلات را کاملاً درک کند.

وی تاکید کرد: نباید پیش پای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ایجاد مانع کنیم و اصل بر رفع موانع تولید باشد و اگر می‌خواهیم در مورد اموال، دارایی و حقوق کسانی تصمیم‌گیری کنیم، در حضور خودشان باشد.

سرمست از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل انتقاد کرد و گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان از عملکرد بانک‌ها و همکاری آنها با این کارگروه یک گزارش ارزیابی ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه وجود شهرک سرمایه‌گذاری خارجی یک امتیاز ویژه برای آذربایجان شرقی است، گفت: این شهرک که اولین شهرک سرمایه‌گذاری کشور است، باید دارای یک سری مشوق‌ها و وجه تمایز برای سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی باشد تا بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز گفت: این همایش باید خروجی‌محور باشد و به نشست و برخاست منتهی نشود و همچنین قبل از اجرا، تمام فرایندهای لازم برای سرمایه‌گذاری در استان انجام شده باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *