0

الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم

الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی کنگره شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بر مشارکت همگانی در برگزاری کنگره اظهار کرد: شهدا هیچ نیازی به نام و نشان‌هایی که ما در این دنیا تعریف می‌کنیم ندارند، چون آنها در بقا و جوار ذات الهی هم مقدس و هم ماندگار هستند.

وی تصریح کرد: حضور ما در این برنامه‌ها شریک شدن در ثواب می‌باشد و پیرو بیانات مقام معظم رهبری، پاسداشت یاد و نام شهدا یک کار جهادی است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: دشمنان به دنبال هویت زدایی از جوانان و تبدیل عشق به نظام و ولایت و اسلام و شهدا به نفرت هستند؛ لذا باید با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا، الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۷۷ شهید دانش آموز دارد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: یکی از اقشاری که دِین خود را نسبت به نظام و انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس و در امتداد انقلاب ادا کردند، قشر عزیز و عظیم دانش آموز بوده است.

کرم نظری افزود: قشر دانش آموز بیش از ۳۶ هزار شهید در کشور و بیش از ۵۷۷ شهید دانش آموز در استان چهارمحال و بختیاری تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: برای تکریم و بزرگداشت مقام شهدای عزیز دانش آموز به توفیق الهی کنگره شهدای دانش آموز و بزرگداشت «شهید ظفر خالدی» کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس که بعنوان شهید شاخص کشور از سوی سازمان بسیج مستضعفین معرفی شده است، روز ۱۲ آبان ماه ساعت ۹ صبح در مصلی شهر لردگان برگزار می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: این روز با ایام اعزام کاروان پیاده لردگان به جبهه‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس و همچنین روز لردگان و هفته استکبار ستیزی و هفته بسیج دانش آموزی تقارن دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه وظایف دستگاه‌های مختلف تعیین و پیرامون برنامه‌های برگزاری باشکوه کنگره شهدای دانش آموز و بزرگداشت شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشور در لردگان هم اندیشی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *