0

کارگاههای آموزشی و طرح‌های پژوهشی در کردستان حمایت می‌شوند

کارگاههای آموزشی و طرح‌های پژوهشی در کردستان حمایت می‌شوند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی صبح پنج‌شنبه در نشست هم اندیشی و هم آفرینی نقشه راه توسعه اقتصاد دیجیتال کردستان اظهار کرد: در دهه ۷۰ که زمینه ورود کامپیوتر به دانشگاه‌ها و مدارس راه یافت افراد زیادی به سمت رشته‌های علوم کامپیوتر گرایش یافتند و در این راستا افراد زیادی موفق شدند.

وی افزود: اقتصاد به شدت تحت تأثیر دنیای دیجیتال قرار گرفته و زندگی‌ها را زیر و رو کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: دنیای دیجیتال به دلیل شفافیت و سرعت عمل و خروجی مؤثرتر دشمنانی با خود دارد اما باید با برنامه‌ریزی از این امکان بهره درست و مؤثر را در تحقق اهداف برد.

حبیبی اضافه کرد: امروز دنیای ارتباطات و دیجیتال در حال پیشرفت است و همه مردم را همراه خود کرده است

وی تصریح کرد: تمام کسانیکه شاهد انقلاب کشاورزی، صنعتی و غیره بودند و مقاومت می‌کردند، شکست خوردند و اکنون کسانیکه در برابر انقلاب دیجیتال می‌ایستد محکوم به شکست هستند و در این حوزه امکان مقاومت وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور شرکت‌های دانش بنیان در چنین نشست‌هایی یادآور شد: شرکت‌های دانش بنیان باید در سمینارهای این چنینی حضور پرشورتری داشته باشند تا بهره لازم را ببرند.

حبیبی تصریح کرد: باید کارگاه‌های تخصصی برای شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ برگزار شود و اعلام می‌کنم آمادگی لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کارهای پژوهشی را داریم و در این زمینه همکاری و حمایت خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *