0

اجرای «نازنین و کلاغ ناقلا» در سالن سیمرغ

اجرای «نازنین و کلاغ ناقلا» در سالن سیمرغ
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «نازنین و کلاغ ناقلا» درباره نازنین دختر هیزم‌شکن است که باید درباره تفاوت فصل‌ها انشا بنویسد. وی که چیزی درباره فصل‌ها نمی‌داند به جنگل می‌رود تا از پری مهربون کمک بگیرد که با خانم کلاغ روبرو می‌شود. خانم کلاغ به خاطر کارهای بدی که انجام داده توسط پری تنبیه شده و پایش با طنابی به درخت بسته شده است. کلاغ سعی می‌کند با دانشی که از طبیعت دارد نازنین را قانع کند پایش را باز کند که پری سر می‌رسد.

حبیبه نبی‌پور، بهاره بابایی، غزاله باب‌زرتابی، عابده مشهدی، ترانه مردان‌پور، نگین عالمی، نازنین حسینی و پارمیس غفاری بازیگران این نمایش هستند.

همچنین محمد آقامحمدی و پانیذ غفاری دستیاران کارگردان، مهسا چهاردولی منشی صحنه، فرشاد فرشادمنش آهنگساز و تیزر، سمانه جویا عکاس، مژگان یزدانی چهره‌پرداز و طراح صحنه، مرجان یزدانی طراح لباس و گرافیست و مهدی سربازی روابط عمومی این اثر است.

این نمایش از ۲۵ مهر تا ۱۱ آبان ساعت ۱۶ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن سیمرغ روی صحنه می‌رود.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *