0

دولت‌های مستکبر از حق وتو استفاده ابزاری می‌کنند

دولت‌های مستکبر از حق وتو استفاده ابزاری می‌کنند
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مسجد جامع و مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه سازمان ملل به سازمان دول تبدیل شده است، اظهار کرد: هدف از تشکیل این سازمان جلوگیری از سرکشی کشورها بود اما متأسفانه امروز تبدیل به سازمان دول شده است و دولت‌های مستکبر از حق وتو استفاده ابزاری می‌کنند.

امام جمعه گناباد با تقدیر از سفر شجاعانه رئیس مجلس و وزیر امور خارجه به لبنان در میان امواج آتش و خون، این اقدام را نشانه شجاعت ملت ایران دانست و تصریح کرد: علی‌رغم اینکه حزب‌الله رهبر بزرگ و جمعی از فرماندهان را از دست داد، اما همچنان با قدرت ایستاده و خواب از چشم صهیونیست‌ها گرفته است.

وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: اگرچه ایران به دلایل انسانی با ساخت بمب اتم مخالف است اما در صورت شیطنت دشمنان جنایت‌کار، می‌تواند با سرعت سلاح هسته‌ای بسازد و متجاوزین را سر جایشان بنشاند.

صادقی نسب با توجه به روز صادرات خواستار رفع مشکلات و استفاده از بازار کشورهای همسایه برای صادرات کالاهای باکیفیت ایرانی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *