0

فاطمیه به فرصتی برای بیان اهمیت مقاومت و ایستادگی جامعه تبدیل شود

فاطمیه به فرصتی برای بیان اهمیت مقاومت و ایستادگی جامعه تبدیل شود
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید باباخانی ظهر شنبه در جمع تعدادی از مداحان جوان قزوینی با تقدیر از تشکیل این گردهمایی اظهار کرد: همدلی و همراهی خوبی در جامعه مداحی استان قزوین وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کشور رشد کرده و پله های ترقی را طی کند باید نقاط مثبت و قوت کشور را دانسته و آن را تقویت کنیم، افزود: امروز دشمن همین نقاط قوت و مثبت را درک کرده و به دنبال تخریب و تضعیف این نقاط قوت است.

رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: یکی از خصوصیات ملت ایران ایستادن پای حرف حق است و هرجا ملت ایران حرف حق را دیده و شنیده از آن استقبال می کند.

وی ادامه داد: برای دنیا قابل فهم نیست که یک ملتی بتواند به این میزان در برای پای حق و برابر مسائلی همچون تجاوز به این خاک و یا تحریم ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام باباخانی با بیان اینکه این ایستادگی و مقاومت تنها در برابر دشمن نیست و مردم ما در زندگی روزمره خود نیز این خصوصیت را حفظ می کنند، اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال مقابله با این ایستادگی و خصلت ایرانیان است.

وی با بیان اینکه یک فضای راحت‌طلبی به جامعه القاء می شود، عنوان کرد: کم شدن صبر و راحت طلبی، مردم را از ایستادگی و مقاومت پای حرف حق دور می کند.

رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: حل مسائل کشور و حتی عرصه شخصی با راحت طلبی ممکن نیست و همه باید پای مشکلات و مسائل ایستادگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حزب الله ظرف ۹ روز بیش از ۴۸ نفر از فرماندهان خود را در لایه های متعدد از دست داد و اقدام بی سابقه ای بود اما به واسطه اینکه این روحیه ایستادگی به برکت اهل بیت (س) در آنها نهادینه شده خود را بازیابی کرده است.

حجت‌الاسلام باباخانی تصریح کرد: مظهر مقاومت در صبر حضرت زینب (س) است چون پای حرف حق ایستاده و بدون لکنت حرف حق را در برابر یزید ملعون بیان می کند.

رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی گفت: در فاطمیه امسال باید روی ایستادگی و مقاومت مردم تاکید داشته باشیم و بتوانیم با زبان شعر و هنر به اهمیت ایستادگی و مقاومت مخصوصاً نقش زنان بپردازیم.

وی اضافه کرد: با ورود زنان به عرصه و میدان عافیت‌طلبی از جامعه دور می شود و این بیانگر نقش زنان در جامعه است و این نقش را زنان امروز باید از حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) فرا بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *