0

اهتمام استانداری البرز به احداث تصفیه خانه محلی در کمالشهر

اهتمام استانداری البرز به احداث تصفیه خانه محلی در کمالشهر
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر فتاحیان از برگزاری جلسه‌ای به منظور تأمین مالی احداث تصفیه خانه محلی کمالشهر در دفتر معاونت عمران استانداری البرز خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان البرز طرح و برآورد مالی خود را برای احداث حوضچه‌های بالا دست ارائه دهد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز بیان کرد: همچنین با توجه به موقعیت توپوگرافی زمین، تنها موقعیت مناسب برای احداث تصفیه خانه محلی، اراضی مربوط به مؤسسه تحقیقاتی چغندر قند است، بر این اساس مقرر شد استانداری البرز پیگیری‌هایی را در این خصوص انجام دهد.

به گفته وی، شهرداری کمالشهر نیز موظف شد تمام تلاش خود را برای کمک به این اقدامات به کار ببرد و راهکارهای فنی، اجرایی و ریالی خود را به استانداری اعلام کند. همچنین مقرر شد اداره کل منابع طبیعی البرز گزارشی کامل و جامع در خصوص آلایندگی آبی شهرک بهارستان و نتیجه اقدامات را ارائه دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *